کد خبر : 274852
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
-

اخباری: برای اعتبارمان می‌جنگیم

اخباری: برای اعتبارمان می‌جنگیم

سرمربی سایپا می‌گوید امیدوارانه به بقا در لیگ برتر نگاه می‌کنند.

به گزارش عصرقائم، سعید اخباری، سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی فردا برای هر دو تیم مهم است. آلومینیوم پدیده لیگ بوده و فوتبال قابل احترامی به نمایش می‌گذارد. آقای منصوریان ایده‌های خوبی دارد و فکر می‌کنم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم که پیروزی سایپا را به همراه داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که چقدر برای بقا در لیگ امیدوار است، گفت: ما در شرایطی هستیم که همه امیدوارانه به بقا نگاه می‌کنیم. هفته گذشته با آمدن من به سایپا حتی آقای قلعه‌نویی تعجب کردند. در هفته‌های آخر مسئولان برگزاری باید به حق و ناحق دقت کنند. همه گفتند که پنالتی هفته گذشته ما باید تکرار می‌شد اما داور به خاطر عدم تمرکز این کار را نکرد. دیگر این مسائل با چشم قابل تشخیص است اما تحت تاثیر اسم نیمکت تیم‌ها قرار گرفتن باعث می‌شود که تمرکز عوامل برگزاری مسابقه و داور به هم بریزد.

سرمربی سایپا افزود: فردا بازی کاملا تاکتیکی خواهید دید. ما برای این بازی کار کردیم و مطمئنا بازی خوبی از طرف بازیکنان خوب ما می‌بینید. اصلا جایگاه سایپا این جای جدول نیست. مجموعه‌ای که چنین امکاناتی دارد نباید اینجای جدول باشد و امیدواریم بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم. ما کاری به بقیه بازی‌ها نداریم و می‌خواهیم در این دو بازی نتیجه بگیریم.

اخباری درباره تاثیر غیبت منصوریان در بازی فردا بیان کرد: ایشان لب خط تاثیرگذار بودند اما برای آلومینیوم فرقی نمی‌کند چرا که بازیکنان توانمندی دارد. این تیم توانست تنها شکست پرسپولیس را به این تیم تحمیل کند. قطعا آقای منصوریان تمهیداتی برای این موضوع دارد که امیدوارم به نفع ما باشد.

او در ادامه درباره آمار گل‌زنی ضعیف سایپا گفت: تیمی که توان ایجاد موقعیت را دارد نشان می‌دهد که آمار ضعیف گل‌زنی به مسائل روحی و روانی برمی‌گردد. ما مقابل گل‌گهر هم چهار، پنج موقعیت خوب داشتیم و بازیکنان خط حمله سایپا مورد علاقه من هستند. جای نگرانی وجود ندارد و ما این مشکل را حل می‌کنیم.

سرمربی سایپا در پایان بیان کرد: ما نگاهی به بازی‌های دیگر نداریم و می‌خواهیم برای اعتبارمان بجنگیم. من به فکر این هستم که شخصیت بزرگ سایپا که بازیکن‌ساز بوده به این تیم برگردانیم. توصیه من به بازیکنانم این است که به بازی‌های دیگر توجهی نکنند. ما برای بازی فردا محروم نداریم ولی حدود هشت مصدوم داریم که از قبل مصدوم بودند.

اخباری: برای اعتبارمان می‌جنگیم/ امیدوارم تمهیدات منصوریان به نفع ما باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 1 =