کد خبر : 274362
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
-

بستری روزانه بیماران کرونایی در این استان سه رقمی شد

بستری روزانه بیماران کرونایی در این استان سه رقمی شد

فرماندار بابل گفت: با توجه به روند افزایشی بیماران بدحال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی ، در روزهای پیش رو آمار فوتی ها هم افزایش می‌یابد.

به گزارش عصرقائم، قربانعلی ولیزاده بورا افزود : متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته در یک جهش کم سابقه در یک سال اخیر بستری روزانه بیماران کرونایی در مراکز درمانی بابل از حدود ۶۰ نفر به یک ۱۱۸ نفر افزایش یافته است که این امر بسیار نگران کننده است .

وی گفت : آمار فوتی های کرونایی در بابل هم در حال افزایش است و در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر به خاطر وخامت حال جان باختند.

او افزود : با توجه به روند افزایشی بیماران بدحال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی ، در روزهای پیش رو آمار فوتی ها هم افزایش می‌یابد.

فرماندار بابل گفت : رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی بابل به ۶۵ درصد رسیده و استفاده از ماسک به ۴۵ درصد کاهش یافته است که این آمار روند جهشی بستری بیماران کرونایی را ادامه دار می کند .

وی افزود : هرچند تاب‌آوری خانواده‌ها و بازار بابل در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کم  شده است، اما اگر رعایت این پروتکل‌ها به مرز ۹۵ درصد نرسد وضعیت کرونا در بابل بسیار وحشت انگیز می شود .

ولیزاده بورا از تمامی خانواده ها خواست تا از هرگونه گردهمایی ، تجمع و دورهمی های خانوادگی بپرهیزند و جان عزیزانشان را به خطر نیندازند.

در حال حاضر  بستری کل بیماران کرونایی در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ۳۹۴ رسیده است که از این تعداد ۳۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان های بابل ترخیص و چهار نفر نیز جانشان را از دست دادند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

بستری روزانه بیماران کرونایی در این استان سه رقمی شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 8 =