کد خبر : 274430
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

انتقال مرکز زباله اوشان تا پایان مدیریت شهری پنجم

انتقال مرکز زباله اوشان تا پایان مدیریت شهری پنجم

منتفی شدن انتقال مرکز زباله اوشان به سوهانک و بوستان یاس فاطمی سبب شد مدیریت شهری منطقه یک، برای حل مشکل ساکنان محله اوشان، مکان جدیدی را برای انتقال این مرکز در نظر بگیرد.

به گزارش عصرقائم، سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک در این باره گفت: مرکز زباله اوشان یکی از مشکلات محله اوشان است و آلودگی و بوی بد آن ساکنان اطراف را به ویژه در ایام گرم سال آزار می دهد. بر همین اساس و برای اجرای مطالبات شهروندان قرار بود در سالهای گذشته مرکز زباله اوشان به ارتفاعات سوهانک منتقل شود که به دلیل موضوعات نظامی و مشکلاتی که در اراضی شرقی وجود داشت این طرح متوقف شد.

وی افزود: در گام دوم بخشی از اراضی مجاور بوستان یاس فاطمی برای انتقال مرکز زباله اوشان در نظر گرفته شد که به واسطه مشکلات و ملاحظاتی که سازمان بوستانها مطرح کرد، انجام این کار نیز میسر نشد.

شهردار منطقه یک درباره آخرین وضعیت انتقال این مرکز توضیح داد: اخیرا نقطه جدیدی برای انتقال مرکز زباله اوشان مشخص شد که تا پایان این دوره از مدیریت شهری جانمایی این کار انجام می شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، موسوی ضمن خودداری از ذکر نام محل جدید، عنوان کرد: محل جدید در نظر گرفته شده مرکزی بود که در گذشته به طور موقت از آن به عنوان مرکز زباله استفاده می شد و مدتها متروکه شده بود که تصمیم به احیای آن گرفته شد. همچنین مکان جدید مشکلات دو مکان قبلی را ندارد. از آنجا که در دو پروژه قبلی مخالفت ها باعث جلوگیری از انجام کار شد تا رسیدن به مرحله نهایی از ذکر نام آن صرف نظر می کنیم.

مرکز زباله اوشان در خیابان شهید مژدی به دلیل واقع شدن در بافت مسکونی مزاحمت هایی برای اهالی ایجاد می کند و ساکنان این محله خواستار انتقال آن به مکانی دیگر دارند.

انتقال مرکز زباله اوشان تا پایان مدیریت شهری پنجم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =