کد خبر : 274376
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
-

آیا نوع واکسن تزریقی انتخابی است؟

آیا نوع واکسن تزریقی انتخابی است؟

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: برای وزارت بهداشت تفاوتی نمی‌کند که از میان واکسن‌های تایید شده کدام یک را به مردم تزریق کند و واکسن موجود در آن مرکز به افراد تزریق خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، علیرضا رییسی در پاسخ به این سوال که آیا افراد می‌توانند در مراکز درمانی نوع واکسن دریافتی را انتخاب کنند، به میزان گفت: از میان واکسن‌هایی که توسط سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت تایید شدند و در سبد واکسیناسیون قرار گرفتند، تفاوتی برای تزریق وجود ندارد و هرکدام که در دسترس باشد تزریق خواهد شد.

نوع واکسن انتخابی نیست
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: برای وزارت بهداشت تفاوتی نمی‌کند که از میان واکسن‌های تایید شده کدام یک را به مردم تزریق کند و از طرفی برای دریافت کننده واکسن هم انتخاب نوع واکسن امکان پذیر نیست و واکسن موجود در آن مرکز به افراد تزریق خواهد شد.
به افراد زیر ۵۰ سال  واکسن آسترازنکا تزریق نمی‌شود
رئیسی ادامه داد: البته ترجیحا واکسن آسترازنکا به افراد زیر ۵۰ سال تزریق نمی‌شود و برای مثال اگر فرد حدودا ۴۷ ساله‌ای برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کند و واکسن آسترازنکا و برکت در آن مرکز وجود داشته باشد به او واکسن برکت تزریق خواهد شد.
تعطیلی سینما‌ها و رستوران‌ها در ۶ روزه آینده
رئیسی، همچنین با تکذیب اظهارنظر سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: سالن‌های سینما از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین افزود: علاوه بر سالن‌های سینما و تئاتر، رستوران‌ها، تالارها، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی تعطیل خواهند بود.
آیا نوع واکسن تزریقی انتخابی است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − پنج =