کد خبر : 274285
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
-

بنیتس: همیشه می‌خواهم برنده باشم، حتی در رقابت شطرنج با دخترم!

بنیتس: همیشه می‌خواهم برنده باشم، حتی در رقابت شطرنج با دخترم!

سرمربی جدید تیم فوتبال اورتون ابراز امیدواری کرد با این تیم بتواند جام کسب کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از استار، رافائل بنیتس با صعود نیوکاسل به لیگ برتر به چهره محبوبی بین هواداران این تیم تبدیل شد و همگان فکر می‌کردند که او بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد ولی سرمربی اسپانیایی بعد از مدتی حضور در تیم دالیان چین، راهی تیم اورتون شد.

بنیتس که سابقه نشستن روی نیمکت تیم های لیورپول، رئال مادرید و اینتر را در کارنامه دارد، حالا جانشین کارلو آنچلوتی در اورتون شد.

رافائل بنیتس گفت:وقتی در چین بودم، نتایج نیوکاسل را دنبال می‌کردم. من با بسیاری از افراد در تماس بودم و انتظار داشتم که ممکن است اتفاقی بیفتد و دوباره سرمربی نیوکاسل شوم. این اتفاق نیفتاد. همین الان باید تمرکز کنم. با اورتون می‌توانم چشم انداز خود را ببینم. به عنوان باشگاهی که آن‌ها می‌خواهند موفق باشند باید خودم را نشان دهم. ما در مورد ورزشگاه جدید صحبت می‌کردیم و می‌دانم اورتون در چه مسیری است.

وی در مورد اینکه آیا باید با پیروزی خود را ثابت کند، گفت: گذشته من برای هر کسی وجود دارد. من ۱۳ جام برنده شده‌ام. بنابراین احساس نمی‌کنم که باید این را به دست آورم یا باید آن را به دست آورم تا خودم را ثابت کنم. اما من می‌خواهم برنده شوم. مهم نیست در چه رقابتی. من فقط می‌خواهم برنده شوم. اگر من با دخترم شطرنج بازی می‌کنم، همسرم به من می گوید گوش کن چرا اجازه نمی‌دهی تا او برنده شود؟ من اینگونه هستم و فقط دوست دارم برنده شوم.

او در پایان گفت: امیدوارم که ما بتوانیم این کار را در اورتون انجام دهیم زیرا تیم خوبی با بازیکنان خوب داریم و همه در اینجا سعی می کنند کمک کنند و فضایی ایجاد کنند که فقط بتوانیم روی فوتبال تمرکز کنیم. من فکر می‌کنم این یک چالش بزرگ است.

بنیتس: همیشه می‌خواهم برنده باشم، حتی در رقابت شطرنج با دخترم!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − چهارده =