کد خبر : 274191
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
-

مسکو: پایان تروریسم در گرو کنار گذاشتن سیاست “یک بام و دو هوا” است

مسکو: پایان تروریسم در گرو کنار گذاشتن سیاست “یک بام و دو هوا” است

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت این سازمان درباره سوریه تأکید کرد که نباید اجازه داد نهادهای پزشکی و انسانی کمکی به تروریست‌ها ارائه کنند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، گنادی کوزمین، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره سوریه گفت: در اهمیت ارسال کمک‌های انسانی به مناطق درگیر سوریه شکی نیست. با این حال مأموریت اعلام شده درباره فراهم کردن شرایط برای فعالیت نهادهای انسانی و کادر پزشکی نباید باعث شود تا کشورهایی که تعهد به مبارزه با تروریسم داده‌اند از آن سوءاستفاده کنند.

وی گفت: نباید نهادهای پزشکی یا انسانی به شکل مستقیم یا غیر مستقیم به تروریست‌ها کمک کنند چراکه این مسئله تلاش‌های بین المللی برای مبارزه با تروریسم را از بین می برد.

این مقام روس در ادامه افزود: مسئله نگران کننده اوضاع انسانی در مناطق تحت سیطره تروریست‌هاست. مأموریت حمایت کادرهای نهادهای انسانی پیچیده‌تر شده است. افراد مسلح قوانین بین المللی و هرگونه اصول انسانی را زیرپا می‌گذارند. از بین بردن تروریسم تنها با تلاش‌های مشترک و کنار گذاشتن سیاست یک بام و دو هوا و پایان دادن به تبرئه افرادی که افکار افراطی دارند، ممکن است.

مسکو: پایان تروریسم در گرو کنار گذاشتن سیاست "یک بام و دو هوا" است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 17 =