کد خبر : 274094
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
-

نساجی ۱- پدیده ۰؛ این شهر خسته نیست!

نساجی ۱- پدیده ۰؛ این شهر خسته نیست!

تیم فوتبال نساجی موفق شد در یک دیدار حساس سه امتیار شیرین را در مقابل پدیده به حساب خودش واریز کند تا امید های این تیم برای صعود پر رنگ تر از همیشه شود.

به گزارش عصرقائم، دیدار حساس دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد با تک‌گل زودهنگام امین جانملکی به سود تیم نساجی به پایان رسید و حالا شاگردان ساکت الهامی از هرزمانی به بقا در لیگ امیدوارتر هستند.

نساجی در این دیدار خصوصاً در نیمه اول فرصت‌های بیشماری را برای گلزنی از دست داد تا در اواخر نیمه دوم با استرس زیادی بازی را دنبال کند. اما با همه این تفاسیر ساکت الهامی بازهم توانست همراه با این تیم نتیجه مطلوبی بگیرد، کاری که پیش از پیوستن او به نساجی چندان ساده به نظر نمی‌رسید.

از طرفی مهدی رحمتی و شاگردانش نیز با این شکست، بهترین فرصت ممکن برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول از دست داد تا چشم به‌روزهای آینده داشته باشد.

با احتساب این نتیجه حالا نساجی در پایان هفته بیست و هفتم با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت و از طرفی پدیده مشهد نیز از همین تعداد بازی و گرفتن ۳۷ امتیاز همچنان در رده هفتم جدول به سر می‌برد.

نساجی مازندران:

نیما میرزارزاد
حامد شیری
امین جانملکی
سعید بیگی
حسن نجفی (۸۹_  آل کثیر )
محمود قائد رحمتی
کریم اسلامی ( ۸۹- داوودی )
اکبر صادقی
رضا دهقانی
فرزاد زامهران ( ۴۱- شاهین ثاقبی)
ایوب کلانتری
سرمربی: ساکت الهامی

پدیده مشهد:
میلاد فراهانی
امین قاسمی نژاد
حسین مهربان (۶۵- رحمان جعفری)
مهرداد بایرامی (۶۴- احمد الجبوری)
حسام پورهاشم
رضا یزدان دوست
محمدرضا فلاحیان
محمداحسان حسینی
یوسف وکیا
صادق صادقی(۸۵- امیر حسین نعمتی)
امیرحسین کریمی
سرمربی: سید مهدی رحمتی

شرح نیمه اول :
با توجه به اینکه تصور می شد بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد باشبم اما این شاگردان ساکت الهامی بودند که از همان دقیقه یک یه سوی دروازه پدیده حمله ور شدند تا اینکه در دقیقه ۱۴ توانستند توسط جانملکی به تک گل نیمه اول دست پیدا کنند . در ادامه باز هم این نساجی بود که می توانست  گل های بیشتری  را به ثمر برساند اما  بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر مانع از این مسئله شد. این در حالی است که تیم فوتبال پدیده در نیمه اول هیچ حرفی برای گفتن نداشت و کاملا تسلیم بازی تهاجمی نساجی بود.

شرح نیمه دوم:
در نیمه دوم تقریباً دیگر خبری از آن حملات پردامنه نساجی نبود و این تیم سعی کرد تا با میدان‌داری و دوندگی زیاد موقعیت خاصی به مهاجمان پدیده ندهد که می‌توان گفت آن‌ها در انجام این وظیفه محوله، نسبتاً نمایش قابل قبولی ارائه دادند و در طی ۴۵ دقیقه نیمه دوم، عملاً فرصت گلزنی خاصی به حریف خود ندادند. در نیمه دوم بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و بازی درگیرانه تری را به نسبت نیمه اول شاهد بودیم و در کل باید گفت پدیده در این دیدار فوتبال همیشگی خود را به نمایش نگذاشت تا بازی با همان برتری یک بر صفر نساجی به پایان برسد که به‌نوعی حق این تیم نیز بود.

بهترین بازیکن:

امیر جانمکی از نساحی

مداقع جوان و  پیش تاخته نساجی در این دیدار توانست در دقیقه ۱۴ جور مهاجمان این تیم را که فرصت های خوبی را دست می می دادند بکشد و به آنها درس گلزنی دهد. او در صحنه گل با جاگیری مناسب و   چرخش بسیار زیبای سرش توانست یکی از حساس ترین گل های این فصل نساجی را مقابل پدیده به ثمر برساند، گلی می تواند بقا این تیم پرطرفدار را به نوعی تضمین کند . او در فاز دفاعی نیز چهره خوبی را به نمایش گذاشت و اجازه نداد تا  این گل ارزش خود را از دست بدهد تا بهترین بازیکن زمین لقب   بگیرد.

نساجی 1- پدیده 0؛ این شهر خسته نیست!/ تیمِ ساکت تقریبا ماند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =