کد خبر : 274043
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
-

عملکرد مثبت وزارت بهداشت در جهت واکسیناسیون عمومی

عملکرد مثبت وزارت بهداشت در جهت واکسیناسیون عمومی

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به فشارهای اقتصادی و تحریم ها توانسته واکسن کووید-۱۹ را تامین کند و با تمام قوا در مقابل این ویروس ایستادگی نماید.

به گزارش عصرقائم، عبدالناصر درخشان در گفتگو ، با اشاره به پیامدهای سفرهای استانی و شهرستانی نمایندگان گفت: سفرهای استانی و شهرستانی نماینده ها در حوزه های انتخابی خود اجتناب ناپذیر است، زیرا افرادی که به این نمایندگان اعتماد کرده و به آنان رای می دهند می بایست بدانند که نمایندگان نیز مشکلات آنان را از نزدیک لمس میکنند و در کنار آنان قرار دارند .

وی با بیان این که نمایندگان قدرت اجرایی ندارند و ساختار فعالیت آنان نظارتی است، افزود: نمایندگان از طریق انعکاس مشکلات مردم در استان ها و شهرستان های حوزه انتخابی خود باعث می شوند، وزرا و معاونین از این حوزه های انتخاباتی بازدید به عمل آورند و در صدد رفع مشکلات مردم آن منطقه برآیند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور وزرا و معاونین در استان ها و شهرستان ها سبب می شود مشکلات و تلاش هایی که به سرانجام نرسیده هر چه سریع تر به منصه ظهور برسند، تصریح کرد: سفر اخیر دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سیستان و بلوچستان مصوبات پرباری در پی داشت و نتایج مفید و موثری برای مردم و استان خواهد داشت. در این نشست ها برنامه ریزی هایی در خصوص رفع کمبودها و کاستی ها و همچنین رفع مشکلات آتی صورت گرفت که باعث ایجاد دلگرمی در بین مردم و نمایندگان شد.

وی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته کرونا را مدیریت نماید و همچنین با توجه به تحریم ها و فشارهای اقتصادی این وزارت خانه خوشبختانه توانسته از طریق رایزنی، واکسن کووید -۱۹ را تامین و واکسیناسیون عمومی را در رِنج های سنی مختلف آغاز نماید.

درخشان با اشاره به این که مجموعه دولت می بایست در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد تا در خصوص کنترل این ویروس اهتمام ویژه ای صورت پذیرد، یادآور شد:برخی از کشورهایی که از لحاظ پزشکی و بهداشتی از سطح خوبی در دنیا برخوردار هستند، در کنترل این ویروس ناتوان شده اند اما خوشبختانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توانسته با تمام قدرت و قوا، با ویروس مقابله نماید.

عملکرد مثبت وزارت بهداشت در جهت واکسیناسیون عمومی/لزوم حضور مجموعه دولت در کنار وزارت بهداشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 2 =