کد خبر : 274084
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
-

سارقان بانک قائمشهر در دام پلیس

سارقان بانک قائمشهر در دام پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارقان یکی از بانک ها در شهرستان قائم شهر خبر داد .

به گزارش عصرقائم، علی قیصری در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: در پی وقوع سرقت از بانکی در شهرستان قائم شهر، تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان و شهرستان قائم شهرتشکیل و اقدامات پلیس را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی با اشاره به این که سارقان با تخریب دیوار بانک اقدام به سرقت از آن کرده بودند، افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله های پلیسی و بازجویی های به آمده به سرقت از بانک با همدستی ۴ نفر دیگر از دوستان خود اعتراف کرد.

قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، در ادامه این عملیات سارقان که ساکن تهران و قائم شهر بودند، در اقدامی عمیلیاتی و در کمتر از ۴۸ ساعت به دام افتادند .

قیصری از کشف بخشی از وجوه سرقتی از متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع همچنان در دست بررسی است.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران بی توجهی مسئولان بانک به مسائل امنیتی را از دلایل وقوع این سرقت برشمرد و در خاتمه از متصدیان بانک ها، مراکز تجاری و … خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیس نسبت به نصب سیستم های الکترونیکی هشداردهنده در محل فعالیت خود اقدام کنند.

سارقان بانک قائمشهر در دام پلیس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =