کد خبر : 274004
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
-

تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند مادرانی قوی برای تربیت فرزندانی فاخر است

تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند مادرانی قوی برای تربیت فرزندانی فاخر است

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: ما مادران قوی و توانمند لازم داریم که فرزندانی سرآمد و فاخر را برای این سرزمین و تحقق تمدن نوین اسلامی تربیت کنند.

به گزارش عصرقائم، معصومه حکیمیان دوشنبه‌شب در همایش بزرگ حجاب و عفاف و تجمع مدافعان حریم خانواده در پارک آی‌تی سنندج اظهار داشت: ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴ پرچم افتخاری برای ملت غیور و فهیم ایران اسلامی است مبنی بر اینکه حدود دو هزار مرد غیرتمند از جان مایه گذاشتند و مظلومانه شهید شدند.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور افزود: امسال این روز با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده و کمتر مجلسی که متشکل از پدران و مادران و فرزندان است، اینچنین دست آدم می‌افتد.

وی تصریح کرد: امروز با عنوان ازدواج پایدار نامگذاری شده است، یعنی ازدواجی که استحکام داشته باشد و مرد و مادر در آن خانواده حرمتشان حفظ شود و فرزندانی در آن خانه تربیت شوند که آینده‌ساز برای ایران و تمدن‌ساز برای جهان باشند.

به گفته حکیمیان، خانواده پایدار، خانواده متعادل و خانواده متعالی آرزوهایی است که سال‌هاست دنبال می‌کنیم و به دلیل برخی گرفتاری‌ها داشتن خانواده‌های سعادتمند برای ما در حد آرزو می‌ماند.

وی افزود: هر انسانی که پایش را روی کره زمین می‌گذارد یکبار فرصت زندگی پیدا می‌کند، هر طلوعی را که دیدیم معلوم نیست غروب را ببینیم چرا که مدت عمر انسان معلوم نیست و لذا حق داریم جوری زندگی کنیم که سعادت دنیا و آخرت را با هم داشته باشیم و در جریان طبیعی انسان زندگی کنیم.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور یاداور شد: اینکه ۱۴ میلیون جوان مجرد در حکومت اسلامی زندگی کنند به هیچ وجه برازنده ما نیست و آنها حق دارند پدرشدن و یا مادرشدن را تجربه کنند و ما باید مشکلات و موانع را حل کنیم.

وی اذعان داشت: در هر سمت و شغل و تحصیلات اگر یکایک ۸۰ میلیون ایرانی برای حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی خودش را تنها کسی بداند که کاری انجام دهد بسرعت مشکلات ما حل خواهد شد.

حکیمیان اضافه کرد: در حوزه خانواده و داشتن خانواده‌ای خوشبخت در ایران ۵ آرزوی بالارفتن آمار ازدواج، پایین آمدن آمار طلاق، افزایش جمعیت، دیده‌شدن حیا و عفت در رفتار و گفتار و پوشش‌ها و رخت بربستن اعتیاد از جامعه داریم.

وی عنوان کرد: سال‌هاست اصطلاح جنگ نرم را می‌شنوید و در دانشگاه‌ها و مدارس و سخنرانی‌ها از آن صحبت می‌شود، باید بدانید جنگی که به آن جنگ نرم می‌گوییم، طولانی‌ترین، وسیع‌ترین و جهانی‌ترین جنگ دنیاست.

حکیمیان ادامه داد: جنگ نرم از ابتدای خلقت شروع شد، زمانی که خداوند از روح خودش در انسان دمید و فرمان سجده داد، شیطان تمرد کرد و قسم خورد که کل انسان‌ها جز کسانی که برای خدا نفس می‌کشند را به گمراهی بکشاند.

وی یادآوری کرد: سردار سلیمانی اعلام کرد روی قبرم، سرباز بنویسید که عده‌ای خیال کردند درجه سازمانی می‌گوید در حالی که او بالاترین منصب دنیا را به خود داد و در وانفسای بالاترین جنگ دشمن، سرباز لازم داریم که برای رضای خدا نفس بکشد، برای رضای خدا حرف بزند و برای رضای خدا حرکت کند و به حرکت دربیاورد.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: اکنون ایران نیازمند ۸۰ میلیون شهید سلیمانی برای مقابله با جنگ نرم خانمان‌سوز و برانداز است چرا که برازنده جامعه ایرانی، از دست رفتن حیا و حریم عفت بین خانواده، افزایش طلاق و کاهش ازدواج نیست.

وی عنوان کرد: فتنه‌های صهیونیست در ۲۰۰ سال قبل به طور جدی در قالب پروتکل‌های یهود به ترویج بی‌بندوباری، ترویج مصرف مشروبات الکی، ترویج ربا، ترویج مواد مخدر و ترویج تولد فرزندان نامشروع پرداختند چرا که هدف آنها تبدیل تمامی انسان‌های غیر یهود به حیوان و برای رسیدن به هدف خود است که تا حدودی موفق شده‌اند که خلیفه خدا را از آن بالا پایین بیاورند.

وی تاکید کرد: اگر دیر بجنبیم بلایی که در آنجلس سر اسلام آوردند سر ما هم می‌آورند و لذا باید تلاش کنیم چون حرمت تمامی ادیان آسمانی را شکسته‌اند و احکام اسلامی در جهان رعایت نمی‌شود.

حکیمیان خاطرنشان کرد: ۷۰۰ سال اسلام حاکم مطلق آندلس بود، با جنگ نظامی به نتیجه نرسیدند اما پارک‌های زیبایی ساختند و دختران زیبای یهود را در آن رها کردند، جوانان قوی و مصمم و فرهیخته مسلمان را عیاش و بی‌بند و بار و می‌خواره کردند و اسلام را به بیرون پرت کردند.

به گفته معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، هر جایی دشمنان در جنگ نظامی نتیجه نتیجه نگرفتند، هجمه نرم را صدبرابر کردند که بعد از شکست در جنگ هشت ساله نیز این اتفاق افتاد.

وی گفت: ما به پدر و مادرهایی نیاز داریم که منش پیامبر را در خانواده به رخ بکشند، بزرگترین نقش زن و مادر در خانه در کنار کارهای رایج، باید برای همسر و فرزندانش آرام جان باشد و در این وانفسای جنگ نرم و سرگشتگی که برای همه ساخته‌اند نقش زنان مهم است.

وی یادآور شد: واسطه خلقت زن است، محور تربیت در جامعه زن است وجود زن مقدس است و به همین دلیل دشمنان شیطان‌صفت‌ و صهیونیسم منحوس‌ترین نقشه‌هایشان برای زنان است.

حکیمیان در بخش پایانی سخنانش افزود: زنان کردستان سرآمد شیرزنان ایران در دفاع مقدس بودند که هزاران زن کرد غیرت زن ایرانی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی اذعان کرد: ما مادران قوی و فهیم و توانمند لازم داریم که فرزندانی سرآمد و فاخر را برای این سرزمین تربیت کنند چرا که ما  در حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی هستیم و این تمدن آدم‌های بزرگی نیاز دارد و چه بسا این آدم‌های بزرگ که در خانه‌های کوچک و سر سفره‌های بسیار کوچک به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند.

تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند مادرانی قوی برای تربیت فرزندانی فاخر است/14 میلیون جوان مجرد برازنده ایران اسلامی نیست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =