کد خبر : 273999
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۵
-

حضور دوچرخه‌سواران مازندرانی در مسابقات بین‌المللی ترکیه+فیلم و عکس

حضور دوچرخه‌سواران مازندرانی در مسابقات بین‌المللی ترکیه+فیلم و عکس

دبیر هیأت دوچرخه سواری استان مازندران از شرکت در مسابقات دوچرخه‌ سواری ترکیه خبر داد و گفت: «سعید صفرزاده»، تنها رکابزن المپیکی کشورمان، در تور بین‌المللی ترکیه در رده چهارم جای گرفت.

به گزارش عصرقائم، عبدالمطلب کریمی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تیم استان مازندران با پنج دوچرخه سوار که از برترین‌های این رشته ورزشی هستند به تور بین‌المللی دوچرخه سواری ترکیه که در شهر کایسری این کشور برگزار شد، اعزام شدند.

وی افزود: تیم دوچرخه سواری مازندران با ترکیب مرتضی رضوانی، محمد گنج خانلو، میثم رضایی، حسین محمدی‌ها و سعید صفرزاده با هدایت محمد جبرائیلی و محمود محمدی به عنوان مربی و ” عبدالمطلب کریمی سرپرست تیم نخستین بار در رویداد برون مرزی شرکت کردند.

کریمی با تقدیر از تمام عزیزانی که در این دوره از مسابقات ما حضور داشته و تیم را همراهی کردند؛ خاطر نشان کرد: در طول دوران اعزام تا حضور در مسابقات و روز پایانی برگزاری مسابقات تلاش‌های فراوانی انجام شد و محمود پراش سرمربی تیم ملی کشور بزرگ ایران ایران، رامین مهربانی مربی تیم ملی ایران، سید محمد جبرئیلی به عنوان مربی و محمود محمدی به عنوان کمک مربی در این دوره از مسابقات همراه تیم اعزامی حضور داشتند.

دبیر هیأت دوچرخه سواری استان مازندران افزود: مسابقات دوچرخه  سواری بین‌المللی ترکیه در دو مرحله در قالب تور کایسری ترکیه استقامت جاده در بخش آقایان برگزار شد و ۵ رکاب زن از استان مازندران به عنوان نمایندگان ایران در رقابت‌های بین‌المللی  حضور داشتند که در پایان مسابقات رده اول و دوم، نفرات برتر مسابقات نفرات  اول از کشور آمریکا، نفر دوم از کشور مغولستان ، نفر سوم از کشور آمریکا ،نفر چهارم از کشور اوکراین  و محمد گنج خانلو نفر پنجم  از ایران مازندران و سعید صفر زاده ۱۶ از ایران مازندران برنده مسابقات شدند.

وی اظهار کرد: همچنین در مسابقات بعدی  تور کایسری هم سعید صفر زاده  چهارم مسابقات را  از آن خود کرد و مابقی دوچرخه سواران مازندران به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران هم تا خط پایان  رسیدند.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری مازندران افزود: سعید صفرزاده دوچرخه‌سوار ملی پوش کشورمان به عنوان نماینده استان مازندران به همراه ۴ تن دیگر از رکاب‌زنان مازندرانی برای برپایی اردوی تدارکاتی و حضور در ۲ مسابقه گرند پری به ترکیه سفر کرده بود، در تور یک روزه این کشور به مسافت ۱۰ کیلومتر، در رده چهارم قرار گرفت.

کریمی گفت: مسابقات بین‌المللی ترکیه در شهر کایسری با حضور بیش از ۱۹ کشور معتبر خارجی با بهترین دوچرخه‌سواران برگزار شد و در میان اسامی دوچرخه سواران شرکت کننده، بسیاری دوچرخه سواران درمسابقات تور فرانسه شرکت و برخی هم سهمیه المپیک ژاپن را در کارنامه خود داشتند و رکاب‌زنان مازندرانی به عنوان نمایندگان ایران خوش درخشیدند.

به گزارش فارس سعید صفرزاده، تنها نماینده ایران در المپیک توکیو است و روزهای دوم و ششم مرداد در این رویداد بزرگ رکاب خواهد زد.

حضور دوچرخه‌سواران مازندرانی در مسابقات بین‌المللی ترکیه+فیلم و عکس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =