کد خبر : 273849
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

بالسینی: انتظارم در المپیک رکوردشکنی است

بالسینی: انتظارم در المپیک رکوردشکنی است

شناگر المپیکی ایران گفت: انتظارم از خودم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو این است که رکورد بهتری ثبت کنم.

به گزارش عصرقائم، متین بالسینی در گفت و گو ، در خصوص حضورش در المپیک اظهار کرد: با بالاترین فیناپوینت (امتیاز فدراسیون جهانی) که در تاریخ مقرر توانستم کسب کنم برای المپیک انتخاب شدم. در آن بازه زمانی بهترین شناگر ایران شدم و خداراشکر سهمیه یونیورسالیتی را کسب کردم.

نماینده شنای ایران در ماده ۲۰۰ متر پروانه المپیک ۲۰۲۰ گفت: هدف من و مربی‌ام اول حضور در این المپیک بود. من در این یکسال و هشت ماه گذشته حدود ۵ یا ۶ بار رکورد ملی ماده تخصصی خودم را زدم. از این بابت که رو به جلو و پیشرفت حرکت می‌کنم خوشحالم.

بالسینی انتظار دارد در المپیک توکیو حداقل باز هم بتواند رکورد ملی ماده ۲۰۰ متر پروانه ایران را بشکند، او در این باره گفت: المپیک میدان بزرگی است و خوشحالم که می‌توانم کنار ورزشکاران بزرگ جهانی شنا کنم. این تجربه خوبی است. کنار این تجارب انتظارم از خودم این است که حداقل بتوانم از دیروز خودم بهتر باشم.

البته این هدف را در تمامی مسابقات دنبال می‌کنم. در المپیک هم این هدف را دارم که حتی کم اما از رکورد قبلی ام بهتر شنا کنم. ۱۰۰ در صد انتظارم از خودم رکوردشکنی در المپیک است و دوست دارم برای چندمین بار رکورد ملی را بشکنم و سطح شنای کشور را به استانداردهای جهانی نزدیک تر کنم.

بالسینی گفت: همیشه در دوران مدرسه خودم را در المپیک ۲۰۲۰ می‌دیدم. در سال ۲۰۱۳ یعنی زمانی که کلاس دهم بودم همیشه در حاشیه کتاب‌ها، دفترها، دستم و یا میزم (که کار درستی هم نبود) می‌نوشتم المپیک ۲۰۲۰. رفتنم به المپیک ۲۰۲۰ در ناخودآگاهم همیشه بود حتی زمانی که هنوز شنایم ضعیف بود. البته در ۶ یا ۷ ماه گذشته با توجه به رکوردهایم می‌دانستم بهترین فیناپوینت را خواهم داشت و راهی المپیک خواهم شد.

وی در ادامه در خصوص غیبت مربی‌اش در المپیک گفت: در حقیقت یکی از مشکلات من در المپیک این است که مربی‌ام در المپیک همراهم نیست. نمی‌دانم چه کسی مرا در المپیک همراهی خواهد کرد اما خیلی دوست داشتم مربی‌ام کنارم باشد. من چند روزی زودتر به المپیک می‌روم و در آن زمان می‌خواهم تمرین کنم و نیاز دارم که مربی‌ام کنارم باشد و مرا کوچ کند. نمی‌دانم چه کسی مرا در المپیک کوچ خواهد کرد. این خیلی برای من سخت است.

بالسینی به انجام تست‌های مختلف در مکان‌های مختلف و دور واکنش نشان داد و گفت: موضوع و مشکلی که هست انجام تست‌های مختلف در مکان های مختلف و دور از هم است. حضور من در المپیک خیلی دیر مشخص شد، از طرفی تمرینات شنا باید با ریتم و نظم خاص خودش انجام شود.

وی گفت: با تعطیل شدن یک جلسه تمرین در شنا افت زیادی می‌کنیم. در این شرایط من مجبور شدم وسط تمریناتم برای تست‌های PCR، تست اکو قلب (که باید در شرق تهران آزمایش می‌دادم) یا گرفتن لباس‌های المپیک مجبور به تعطیل کردن تمریناتم بودم. جزئیات ریز به چشم نمی‌آید اما یک تست اکو قلب سبب شد که یک روز تمرین را از دست بدهم. این موضوعات من و مربی‌ام را اذیت می‌کند. مربی من ایرانی است اما در انگلستان بزرگ شده و نظم برایش مهم است.

بالسینی: انتظارم در المپیک رکوردشکنی است/ ۸ سال پیش روی کتاب و دفترم «المپیک ۲۰۲۰» می نوشتم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 3 =