کد خبر : 273892
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
-

آموزشگاه آنلاین یعنی اینورس

آموزشگاه آنلاین یعنی اینورس

آموزشگاه اینورس، اولین آموزشگاه تخصصی هنرهای دیجیتال، در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام  آموزشگاه ینورس،  امروز، اینورس با آموزش تخصصی ۱۱ حیطه طراحی گرافیک، موشن گرافیک، تصویرسازی، انیمیشن دو بعدی و سه بعدی، عکاسی و فتومونتاژ، فیلم، VFX، کسب و کار، مد و لباس و معماری و طراحی صنعتی شناخته می‌شود. علیرضا اردوبادی، CEO اینورس، موفق شده است یک سیستم آموزشی نوین طراحی کند که هنرجویان را آماده ورود به بازار کار و فعالیت حرفه‌ای در صنعت‌ سرگرمی، تبلیغات، سینما و انیمیشن و مد و لباس می‌کند.

به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت اینورس در ۱۲ سال گذشته، تمایل اردوبادی به «تغییر» است. در واقع اینورس، همواره در حال تغییر، رشد و تحول بوده است. یکی از تحولات اخیر اینورس، آموزشگاه آنلاین است که قبل از شروع پاندمی راه‌اندازی شد و آغاز به کار کرد. مدرسه آنلاین با هدف در دسترس قرار دادن آموزش حرفه‌ای فارغ از مکان و موقعیت افراد تاسیس شد و با بروز پاندمی، این هدف اهمیت بالاتری پیدا کرد.

از علیرضا اردوبادی درباره ساز و کار آموزشگاه آنلاین اینورس پرسیدیم.

– در سال گذشته، آموزش آنلاین اهمیت خیلی بالایی پیدا کرد. چطور اینورس از قبل چنین سیستمی را راه‌اندازی کرده بود و نتیجه‌ آن چگونه بوده است؟

«در سال‌های فعالیت اینورس هنرجویان زیادی از نقاط مختلف ایران برای شرکت در دوره‌ها و ورکشاپ‌های اینورس به تهران سفر می‌کردند و خب این هزینه خیلی زیادی بود. همچنین تعداد متقاضیان هر دوره و رشته اینورس خیلی زیاد بود و بعضی افراد مجبور می‌شدند ماه‌ها در صف رزرو منتظر بمانند. ما آموزشگاه آنلاین را به عنوان راه‌حلی برای این مسائل راه‌اندازی کردیم و بعد از بروز پاندمی با زیرساختی تست‌ شده و آماده، آن را در اختیار هنرجویان قرار دادیم. در سال گذشته، آموزشگاه آنلاین اینورس بیش از ۲۰ هزار هنرجو داخل ایران و بیش از ۴۰۰ هنرجو فارسی زبان خارج از ایران داشته است.»

– تفاوت آموزشگاه آنلاین اینورس با باقی آموزشگاه‌ها چیست؟

«طبق تجربه‌ای که از ۱۲ سال آموزشگاه حضوری پیدا کردیم، برای هنرجویان آموزشگاه آنلاین نیز یک مسیر طراحی شده است. دوره‌ها کاملا کاربردی هستند و هر یک برای یک صندلی به خصوص در بازار کار طراحی شده‌اند، همچنین مدرسین ما هر یک در حیطه خود فعالیت حرفه‌ای دارند. هدف ما این است که همچون هنرجویان حضوری اینورس، هنرجویان آنلاین با گذراندن دوره‌ها مهارت و دانش کافی برای ورود به بازار کار را پیدا کنند.»

– دوره‌های آموزشگاه آنلاین اینورس به چه شکل هستند؟

«دوره‌ها در یک استودیوی کاملا حرفه‌ای از قبل ضبط می‌شوند. این یعنی هنرجویان تعدادی ویدیوی آماده می‌بینند و می‌توانند در هر زمان و هر مکانی در کلاس شرکت کنند. برای هر دوره تعدادی تمرین مشخص شده است که هنرجویان در پایان هر فصل تحویل می‌دهند. مدرسین اینورس این تمرین‌ها را بررسی کرده و به هنرجویان فیدبک و نمره می‌دهند. در واقع ما می‌خواهیم هنرجو را از اول تا آخر مسیر حرفه‌ای همراهی کنیم و به همین خاطر هنرجویان در تمام طول دوره با مدرس از طریق پلتفرم آنلاین در تماس هستند و می‌توانند همه سوال‌های خود را مطرح کنند. اینورس هیچ محدودیت زمانی برای شرکت کنندگان دوره‌ها در نظر نگرفته و هنرجویان هر وقت که بخواهند می‌توانند ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنند.

ما به صورت فصلی دوره‌ها را به روزرسانی می‌کنیم و مباحث جدیدی به دروس اضافه می‌شوند که به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان قدیم و جدید قرار می‌گیرد تا با آخرین یافته‌های علمی و عملیاتی حوزه فعالیت خود آشنا شوند. هر دانشجو یک سال فرصت دارد که از پشتیبانی و سیستم منتورشیپ مدرسان استفاده کند و پس از تکمیل دوره آموزشی مدرک خود را از آموزشگاه بگیرد

– اینورس چگونه هنرجویان در دوره‌های آنلاین همراهی می‌کند؟

«دوره‌های آنلاین اینورس کاملا با محوریت کار و با هدف ورود به بازار کار طراحی شده‌اند.» در طول دوره مدرسین و منتورها همراه هنرجوها هستند و در نهایت هنرجویانی با نمره‌های بالاتر و منتخب منتورها از طرف ما به استودیوهای هنری و آژانس‌های تبلیغاتی معرفی می‌شوند. همچنین این هنرجویان شانس شرکت در مستر کلاس های حضوری، ورکشاپ‌ها و بوت‌کمپ‌ها و سیستم کار محور اینورس را پیدا می‌کنند.

ما همواره کمپین‌هایی برای همراهی بیشتر با هنرجویان، مشاوره و برنامه‌ریزی و تخفیف‌هایی فصلی در نظر می‌گیریم که تا حد ممکن موانعی که برای آموزش تخصصی وجود دارد را مرتفع کنیم.

آموزشگاه  آنلاین یعنی اینورس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =