کد خبر : 273885
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

فیروزی پوربادی: وزیر راه دولت آینده باید مدیری جهادی و برنامه‌محور باشد

فیروزی پوربادی: وزیر راه دولت آینده باید مدیری جهادی و برنامه‌محور باشد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه های جاده ای و مواصلاتی، حوزه مسکن به ویژه برای جوانان، حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی مستقیما با زندگی مردم گره خورده و وزیر آتی باید برای حل مشکلات این بخش ها برنامه داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو ، درباره اولویت هایی که باید در وزارت راه و شهرسازی دولت آتی دنبال شود، بیان کرد: وزارت راه با توجه به گستردگی که دارد و حوزه های مختلفی را که در برمی گیرد، هر کدام از بخش های آن از یک جهت حائز اهمیت بوده و نیازمند برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: راه های جاده ای و مواصلاتی، حوزه مسکن به ویژه برای جوانان، حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی از جمله بخش هایی هستند که این وزارت خانه در آن مسئول بوده و هر کدام شاخص هایی داشته که زندگی مردم مستقیما با آن گره خورده است. فلذا وزیر راه و شهرسازی باید برای هر کدام از این حوزه ها برنامه داشته باشد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر راه دولت آتی باید فردی جهادی، فعال، متخصص و متعهد بوده و با در نظر گرفتن همه ابعاد و زوایای حیطه مسئولیتی وزارت خانه مدیریتی برنامه محور داشته باشد.

فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: انتظار می رود وزیر آینده برای هر کدام از این بخش ها برنامه داشته و برای حل دغدغه های مردم در این بخش ها گام بردارد.

فیروزی پوربادی: وزیر راه دولت آینده باید مدیری جهادی و برنامه‌محور باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =