کد خبر : 273909
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
-

ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰

ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰

فرمانده سپاه کربلا از ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: نیرو‌های جهادی برای ساخت مسکن مددجویان پای کار هستند.

به گزارش عصرقائم، آئین افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به همت سپاه شهرستان بهشهر، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مرکز این شهرستان برگزار شو

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این آئین با اشاره به توافق نامه بین سپاه و کمیته امداد، از ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰ خبر داد وگفت: در شهرستان بهشهر از مجموعه ۱۲۴ واحد مسکن محرومان،   ۴ واحد امروز افتتاح شد که مابقی واحد‌های مسکونی به تدریح در حال ساخت و افتتاح هستند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا ۵۷۰ میلیون تومان هزینه ساخت این چهار واحد مسکونی شد که توسط خیرین، گروه‌های جهادی و اعتبارات بهزیستی و کمیته امداد تامین شد.

مسلمی در ادامه با تصریح بر اینکه تامین واحد مسکونی برای محرومین یکی از وظایفی است که بر عهده ما نهاده شده است خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در زمینه ساخت خانه محروم دغدغه کوچکی از مردم را برطرف و خدمتگزار لایقی برای مردم استان باشیم.

ساخت 1100 واحد مسکن مددجویان در سال 1400
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 15 =