کد خبر : 273900
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
-

ربیعی: به هدف خومان در لیگ برتر رسیده‌ایم

ربیعی: به هدف خومان در لیگ برتر رسیده‌ایم

سررمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش به هدفی که داشته در لیگ برتر رسیده است.

به گزارش عصرقائم، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان  اظهار کرد: هرچه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند. پیکان تیم خوب با کادر فنی بسیار خوب است. نتایج این تیم در هفته‌های نشان می‌دهد آنها در شرایط خوبی هستند. ما هم بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم اما در بازی آخر برابر ماشین‌سازی، اتفاقات بازی خوب نبود و از نظر نتیجه خوب نبودیم. اشتباهاتی داشتیم و غافلگیر شدیم. شکست را توجیه نمی‌کنیم و مسئولیت باخت با من است.

وی افزود: ما طبق برنامه‌ریزی خودمان پیش می‌رویم و سال گذشته هم با کمک همه تیم را به لیگ برتر آوردیم و امسال هم تا اینجا که ۴ بازی تا پایان فصل باقی مانده است، بیش از ۹۰ درصد ماندگاری تیم در لیگ برتر را انجام داده‌ایم. آن چیزی که هدف گذاری باشگاه بود، با همه مشکلات به آن جامعه عمل پوشاندیم. ما سعی کردیم همه زوایای تیم حرفه‌ای را برای مردم رفسنجان داشته باشیم تا در پایان مسابقات دغدغه سقوط نداشته باشیم. زمان‌هایی توقعات را بالا بریدم اما به هدف گذاری خودمان رسیده‌ام. این برای ما جای خوشحالی دارد.

او همچنین گفت: در بازی برابر پیکان با همه توان به میدان می‌رویم و سعی می کنیم با برنامه‌ریزی درست و اجرای صحیح وظایف نتیجه خوبی بگیریم. بعد از وقفه‌های بازی‌های ملی، برابر فولاد و پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم و بعد برابر ماشین‌سازی خوب نبودیم. ایجاد انگیزه برای تیمی که می‌خواهد خودش را در لیگ حفظ کند، سخت است. ساعت بازی ما برابر ماشین‌سازی، ساعت گرمی بود اما این توجیهی برای باخت نیست. به سازمان لیگ هم گفتیم که ساعت ۸ بازی کنیم اما سازمان لیگ قبول نکرد. مشکلاتی برای ما وجود دارد اما نباید درباره مشکلات صحبت کنیم. من به عنوان سرمربی وظیفه دارم که تیمم را برای هدفی که تعیین شده آماده کنم. ما به هدف خود رسیدیم و سعی داریم رتبه‌مان را در پایان لیگ بهتر کنیم.

ربیعی: به هدف خومان در لیگ برتر رسیده‌ایم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =