کد خبر : 273912
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
-

تارتار: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم

تارتار: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش نیم نگاهی به کسب سهیه لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش عصرقائم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان، اظهار کرد: بازی‌ها سخت است و وقتی در رفسنجان که ارتفاع زیادی دارد و روی چمن مصنوعی بازی کنید و تیم خوبی مثل مس رفسنجان هم برابر شما باشد کار بسیار سخت می‌شود. درست است این تیم فراز و نشیب داشته اما تیم با کیفیتی هستند. ما هم در دور برگشت عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: در بازی قبلی برابر سپاهان باید پیروز می‌شدیم اما اشتباه فاحش گروه داوری، گل ناسالم سپاهان را پذیرفتند و دو امتیاز از دست دادیم و امیدوارم با داوری که اشتباه کرده برخورد کنند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم چون دغدغه سقوط نداریم و از ما انتظاری نیست. ما از تیم‌های ارزان هستیم. باید به مس تبریک گفت که هزینه می‌کنند تا تیمشان ثبات داشته باشد. امیدوارم بازی زیبایی ببینیم. امیدوارم هر تیمی بهتر عمکرد به موفقیت برسد و آن تیم ما باشیم.

تارتار ادامه داد: ما تیم خوبی هستیم و جوانان با استعداد و با انگیزه داریم. در هر بازی بالای ۱۰ بازیکن از آکادمی ما در ترکیب قرار می‌گیرند. این بسیار خوب است که تیم از آکادمی خود بهره می‌برد. ما در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشیتم. نباید دچار غرور کاذب بشویم. ما نیم فصل اول روی اوت مانور کردیم و زشت بازی کردیم اما در نیم فصل دوم سعی کردیم تاکتیک‌های دیگر را به اوت دستی اضافه کنیم اما کار خاصی برای تاکتیکش انجام بدهیم چون محل فرود توپ مشخص نیست.

وی درباره اینکه آیا به دنبال کسب سهمیه است یا خیر، گفت: از ما انتظاری نیست اما می‌توانیم نیم نگاهی داشته باشیم.

تارتار: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + شش =