کد خبر : 273760
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
-

تمام توان سپاه در خدمت مقابله با کرونا

تمام توان سپاه در خدمت مقابله با کرونا

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه جان مردم اولویت اول ماست، گفت: همه توان سپاه در خدمت مقابله با کروناست.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در گفت و گویی اظهار کرد: سپاه کربلای استان با همه امکانات و تجهیزات آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

وی افزود: این هفته شاهد افزایش تزریق واکسن کرونا در استان خواهیم بود و امیدواریم در آینده نزدیک همه افراد بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی واکسن کرونا دریافت کنند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: سپاه کربلای مازندران با افتتاح یک مرکز مستقل، شامل تجهیزات، پزشک، مدد کار، هفته گذشته در شهرستان آمل، برای تزریق واکسن کرونا آمادگی کامل دارد و در بقیه مراکز درمانی نیز با همه امکانات و تجهیزات در خدمت دانشگاه علوم پزشگی استان، برای تزریق واکسن قرار دارد.

مسلمی افزود:سپاه کربلای مازندران در ۱۶ درمانگاه و یک بیمارستان آماده خدمات رسانی درمانی به افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه کربلای مازندران در طرح شهید سردار سلیمانی نیز با کمک بسیجیان و خیران در تهیه ماسک و توزیع آن‌ها، توزیع مایع ضدعفونی کننده و نیز شناسایی و قرنطینه کردن بیماران و کمک مومنانه در پیشگیری و درمان بیماران کرونایی بسیار تلاش کرد و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

تمام توان سپاه در خدمت مقابله با کرونا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =