کد خبر : 273727
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

تصمیم فهرست مشترک عربی برای حمایت از دولت بنت در تصویب بودحه

تصمیم فهرست مشترک عربی برای حمایت از دولت بنت در تصویب بودحه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آمادگی فهرست مشترک عربی برای کمک به ائتلاف دولتی جهت تصویب قانون بودجه خبر دادند.

به گزارش عصرقائم، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ائتلاف دولتی این رژیم به نخست وزیری نفتالی بنت می‌داند بدون کمک فهرست مشترک عربی به ریاست ایمن عوده، تغییر بودجه تقریبا غیرممکن است.

در همین راستا، منابعی در فهرست مشترک عربی گفتند، این فهرست برای کمک به ائتلاف دولتی جهت تصویب آماده است.

فهرست مشترک تمایلی به برگزاری انتخابات بیشتر در اراضی اشغالی و بازگشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به حکومت ندارد.

این شبکه افزود، ائتلاف دولتی رژیم صهیونیستی اخیرا توانست با اکثریت ۶۰ آرا موعد نهایی برای موافقت با بودجه به تعویق افتاده را تعیین کند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پیرامون قانون بودجه درگیری هایی در کنست وجود دارد. یائیر لاپید، نخست وزیر چرخشی رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، وزیر دفاع این رژیم تلاش کردند درمورد برخی مسائل به تفاهمات گسترده ای با فهرست مشترک برسند.

این شبکه اعلام کرد، هدف از این ائتلاف با فهرست مشترک کار به عنوان یک شبکه ایمن برای دولت رژیم صهیونیستی است، به این ترتیب گانتس با احمد الطیبی، عضو کنست مشترک احمد متحد خواهد شد.

این شبکه صهیونیستی اعلام کرد، گانتس اخیرا با الطیبی در دفترش دیدار کرده و دو طرف برخی مسائل را بررسی کردند اما قراردادی جامع حاصل نشد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، توافق‌هایی میان فهرست مشترک و ائتلاف دولتی در این مرحله وجود ندارد اما ائتلاف تلاش می‌کند مشکل ایلی آویدار، عضو کنست را حل کند که تصمیم گرفته به خاطر وزیر نشدن در دولت جدید، به برخی مسائل پشت کند.

طبق اعلام این شبکه، ائتلاف دولتی دنبال یافتن راهی است که به آویدار اجازه دهد وزیر شود. در این صورت بدون عصبانی شدن آویگدور لیبرمن، رئیس حزب “اسرائیل خانه ما” قانون بودجه تصویب می‌شود.

مساله تغییر بودجه یکی از دلایل اصلی انحلال دولت سابق رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو بود.

دولت رژیم صهیونیستی با کمبود بودجه حدود ۴۵ میلیارد دلار روبرو است.

تصمیم فهرست مشترک عربی برای حمایت از دولت بنت در تصویب بودحه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + هجده =