کد خبر : 273714
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
-

بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه مدیترانه شرقی شد

بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه مدیترانه شرقی شد

رییس بیمارستان مسیح دانشوری از انتخاب این مرکز توسط سازمان جهانی بهداشت به عنوان مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه مدیترانه شرقی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در حکمی از سوی مدیر کل همکاریهای مراکز چهارگانه منطقه ای مدیترانه شرقی از طرف سازمان بهداشت جهانی، مرکز سل و بیماریهای ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برای چهار سال به عنوان مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه ای انتخاب شد.

دکتر ولایتی – رییس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به این مطلب که این مرکز به مدت ۲۰ سال به عنوان مرکز همکاریهای سل منطقه ای بوده است، افزود: این مرکز با توجه به تعداد بالای ارجاعات بیماران کرونایی در زمینه درمان و آموزش تا سال ۲۰۲۴، به عنوان مرکز همکاریهای سل و کووید ۱۹ انتخاب شد.

به گفته وی، ۳۰۸ مقاله در زمینه کووید ۱۹ توسط این مرکز در مجلات معتبر جهانی به چاپ رسیده است و ۲۴۸ طرح مرتبط با کرونا و ۶۷ مقاله کارازمایی بالینی نیز در این مرکز انجام شده است.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری همچنین به ۱۸۳ طرح پایان یافته در یک سال و نیم گذشته مرتبط با کرونا در این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: در دوران شیوع کرونا یکی از مجلات تخصصی این مرکز آی اس آی دریافت کرد و در مجله مذکور یک ویژه نامه با مضمون کووید چاپ شده که بیش از ۶۸۰۰۰ دانلود داشته است.

ولایتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: آموزش و درمان در بیمارستان مسیح دانشوری به علت کیفیت بالا مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و به عنوان الگو، مورد تبعیت جهانی است.

بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه مدیترانه شرقی شد
عکس خبر آرشیوی است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + یک =