کد خبر : 273683
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
-

باران تابستانی در مازندران

باران تابستانی در مازندران

پس از روزها چشم انتظاری بالاخره مازندرانی ها شاهد بارش رحمت الهی بودند.

به گزارش عصرقائم، در حالی که در فصل تابستان به سر می‌بریم و بیشتر شهرها با گرمای هوا همچنان روبه‌رو هستند اما امروز مردم مازندان شاهد بارش باران بودند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی از بعداز ظهر چهارشنبه ۱۶ تیرماه تا روز شنبه ۱۹ تیرماه شاهد وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات و دامنه‌های استان خواهیم بود.

معاون هواشناسی مازندران افزود: در این مدت احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب محلی وجود دارد بنابراین مردم از اسکان در کنار رودخانه‌ها و مسیر‌های سیل خودداری کنند.

اسدی افزود: امروز بیشینه دما در مناطق غربی استان (رامسر تا نور) بین ۲۶ تا ۲۹ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ تا سه‌شنبه ۲۲ تیرماه، هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما خواهد بود.

اسدی خاطر نشان کرد: بیشینه دما در این مدت، در مناطق غربی (رامسر تا نور) بین ۲۹ تا ۳۱ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۱ تا ۳۴ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران وضعیت دریای خزر را برای امروز و فردا با موج کوتاه اعلام کرد و گفت: این وضعیت برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

باران تابستانی در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 5 =