کد خبر : 273525
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
-

پیام تسلیت کمیته حمایت فلسطین ریاست جمهوری در پی در گذشت دبیرکل جبهه مردمی خلق آزادی فلسطین

پیام تسلیت کمیته حمایت فلسطین ریاست جمهوری در پی در گذشت دبیرکل جبهه مردمی خلق آزادی فلسطین

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیامی درگذشت احمد جبرئیل ملقب به ابو جهاد، فرمانده و موسس و دبیر کل جبهه مردمی خلق آزادی فلسطین را تسلیت گفت.

به گزارش عصرقائم، متن پیام بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

«إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ»

خبر درگذشت احمد جبرئیل ملقب به ابو جهاد، فرمانده و موسس و دبیر کل جبهه مردمی خلق آزادی فلسطین موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

ایشان مبارزی شجاع و مجاهدی نستوه که حقیقتا معتقد به جنگ مسلحانه و تجهیز گروههای مقاومت در برابر نظام سلطه و غده سرطانی بشریت بودند که سالها عمر مجاهد گون خود را با تلاش و مبارزه و فرماندهی عملیات های موفقیت آمیز و مصمم بر تحقق آرمان والای قدس شریف صرف کرد و اقداماتی ماندگار و گام های استوار در جریان پیروزی مبارزان فلسطینی با تحقیر و شکست هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی در سرزمین اشغالی برداشتند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بعد از گرامیداشت یاد و خاطر مجاهدان فی سبیل الله عرصه ی جهاد و مقاومت، درگذشت این شخصیت مبارز و مجاهد را به ملت مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت و گروه های مبارز فلسطینی را مجددا تسلیت گفته و از درگاه خدای سبحان برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان راه مقاومت، مسئلت نموده و رجای واثق دارد حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین، تقویت جریان مقاومت، استحکام در مواضع قدس شریف و تجهیز کامل مبارزان فلسطینی ذیل عنایات حضرت حق زمینه ساز آزادی این خطه مقدس از جنگال شوم ایادی و استکبار جهانی خواهد بود. ان شاءالله

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری

۱۷تیرماه ۱۴۰۰
۲۷ ذی القعده ۱۴۴۲
۸ جولای ۲۰۲۱»

پیام تسلیت کمیته حمایت  فلسطین ریاست جمهوری در پی در گذشت دبیرکل جبهه مردمی خلق آزادی فلسطین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + ده =