کد خبر : 273601
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
-

تحلیلگر اسرائیلی: ارتش منتظر شلیک اولین راکت برای آغاز عملیات نظامی علیه غزه است

تحلیلگر اسرائیلی: ارتش منتظر شلیک اولین راکت برای آغاز عملیات نظامی علیه غزه است

تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اظهار داشت که ارتش رژیم صهیونیستی منتظر شلیک اولین راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی است تا عملیات نظامی دیگری را علیه این باریکه آغاز کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “الکس فیشمن” تحلیلگر نظامی این روزنامه عبری زبان تصریح کرد: مهمترین نتیجه سیاسی جنگ اخیر در غزه این بود که مصر به تدریج مسئولیت بیشتری در قبال اقتصاد نوار غزه پیدا خواهد کرد و هرچه رژیم صهیونیستی مانع از ورود کالا و کمک‌های مالی به غزه برای بازسازی این باریکه شود، مصر مجبور خواهد شد بیشتر در این زمینه نقش‌آفرینی کند.

فیشمن اظهار داشت که تنها راهکار و فشار نظامی حماس برای بازگرداندن “اسرائیل” به قواعد بازی همیشگی، شلیک راکت به سمت اراضی اشغالی است.

وی مدعی شد که ارتش منتظر شلیک اولین راکت از سمت غزه است تا عملیات نظامی جدیدی را برای نابودی باقی مانده سکوهای پرتاب موشک حماس آغاز کند.

فیشمن تصریح کرد که اوایل سال آینده، رژیم صهیونیستی کار ساخت دیوار امنیتی جدید در مرز غزه در کنار دیوار زیرزمینی که مانع از امتداد تونل‌ها به سمت اراضی اشغالی خواهد شد، را به پایان می‌رساند و به این شکل غزه به کلی از مناطق اشغالی جدا خواهد شد.

تحلیلگر اسرائیلی: ارتش منتظر شلیک اولین راکت برای آغاز عملیات نظامی علیه غزه است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + سه =