کد خبر : 273519
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
-

عصفوری: دوچرخه تنها نماینده ایران در توکیو مناسب پارالمپیک نیست

عصفوری: دوچرخه تنها نماینده ایران در توکیو مناسب پارالمپیک نیست

مربی تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به پارالمپیک توکیو با بیان این که دوچرخه جاده مهدی محمدی در حد پارالمپیک نیست، گفت: امیدوارم وعده های داده شده برای خرید دوچرخه زودتر عملیاتی شود.

به گزارش عصرقائم، فرهاد عصفوری در گفت و گو ، اظهار کرد: از زمانی که مجوز حضور مهدی محمدی در بازیهای پارالمپیک توکیو از سوی کمیته ملی پارالمپیک داده شد با تنطیم یک برنامه ریزی منسجم و دقیق سعی کردیم نواقص را برطرف و او را برای این رویداد بزرگ آماده کنیم.

وی یکی از مشکلات مهدی محمدی برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو را نداشتن دوچرخه مناسب جاده عنوان کرد و گفت: دوچرخه ای که او در حال حاضر در ماده استقامت تمرین می کند قدیمی و در حد پارالمپیک نیست و باید دوچرخه مناسبی در فاصله زمانی باقیمانده تا اعزام محمدی به توکیو خریداری شود تا مشکلی برای شرکت در بازیهای پارالمپیک نداشته باشد، البته در این زمینه صحبت هایی با محمود خسروی وفا و رییس فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفته و وعده هایی نیز داده شده که امیدوارم این وعده ها تا چند روز آینده عملیاتی شود.

مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری همچنین پیرامون این پرسش که آیا در ماده پیست و تایم تریل انفرادی نیز با کمبود تجهیزات مواجه هستید، افزود: در ماده پیست مشکلی از نظر تجهیزات نداریم و دوچرخه پیست را برای شرکت در توکیو می توانیم از فدراسیون دوچرخه سواری امانت بگیریم، در ماده تایم تریل انفرادی نیز خود مهدی محمدی سال گذشته با گرفتن وام دوچرخه این ماده را تهیه کرده و با مشکل خاصی مواجه نیست.

عصفوری پیرامون این پرسش که آیا دوچرخه جاده باید از خارج از کشور خریداری شود، افزود: چون زمان کافی برای وارد کردن دوچرخه جاده از خارج از کشور نداریم، مجبوریم از تولیدات داخلی استفاده کنیم، البته در حال حاضر مشکلی برای تهیه دوچرخه نیست، هر زمان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون دوچرخه سواری هماهنگی لارم را انجام دهند، دوچرخه را تهیه خواهیم کرد.

وی در پایان‌ همچنین در پاسخ به این پرسش که در کدام ماده مهدی محمدی شانس کسب سکو دارد، گفت: سطح رقابت‌های دوچرخه سواری چه در افراد سالم و چه معلولان به راحتی امکانپذیر نیست و نیاز به یک برنامه بلندمدت و منسجم و همچنین شرکت در تورنمنت برون مرزی می خواهد تا شرایط کسب سکو فراهم شود. البته وی در لیست نفرات گروه چهارم عازم توکیو می شود که من امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک و با تجربه ای که از این رویداد کسب می کند در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین به نتایج بهتری نسبت به جاکارتا دست پیدا کند.

عصفوری: دوچرخه تنها نماینده ایران در توکیو مناسب پارالمپیک نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 6 =