کد خبر : 273482
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
-

احساس افتخار ساوتگیت بعد از تاریخ‌سازی با انگلیس

احساس افتخار ساوتگیت بعد از تاریخ‌سازی با انگلیس

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از پیروزی برابر دانمارک و صعود به فینال یورو ۲۰۲۰ بسیار خوشحال است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از دیلی میل، تیم ملی فوتبال انگلیس در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ با نتیجه ۲ بر یک برابر دانمارک به پیروزی دست پیدا کرد تا حریف ایتالیا در فینال شود.

گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس در نشست خبری بعد از بازی گفت: با این بازیکنان و نمایش تیم افتخار می کنم. بسیار خوشحالم که جزئی از این رویداد تاریخی هستم. تماشاگران بی نظیر بودند. می دانستیم که دانمارک حریفی آسان مانند اوکراین نیست و به همین خاطر به بازیکنان گفتم که باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

او درباره پنالتی جنجالی که برای تیمش گرفته شد، گفت: به صراحت بگویم که آن صحنه را ندیدم. رحیم استرلینگ همچون خاری در زمین دانمارک بود و آنها را بسیار اذیت کرد. در طول بازی این احساس را داشتم که به هدف خود خواهیم رسید. از دانمارک آنگونه که بایسته و شایسته بود تقدیر نشد. آنها جنگجویان واقعی در کارهای دفاعی بودند و مشکلات جدی برای ما ایجاد کردند و بسیار خوشحالیم که هواداران را راضی به خانه برگرداندیم.

سرمربی سه شیرها درباره رویارویی با ایتالیا گفت: ایتالیا تیم خوبی است. من دو سال است که این تیم را زیر نظر دارم و واقعا تیم باکفیتی به ویژه در خط دفاعی هستند. دیدار زیبایی با این تیم خواهیم داشت.

او در پایان گفت: دیدار فینال برای پیروزی است. به خوبی خود را آماده این بازی خواهیم کرد. باید هرچه سریع‌تر دیدار امشب را فراموش کرد و به بازی برابر ایتالیا فکر کرد. برای پیروزی شدن در فینال باید از نظر ذهنی و بدنی بسیار آماده بود.

احساس افتخار ساوتگیت بعد از تاریخ‌سازی با انگلیس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − یک =