کد خبر : 273396
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
-

آسیب‌شناسی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

آسیب‌شناسی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

در دوازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت قرآن و عترت ، نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در سال ۱۴۰۰ گزارش و آسیب شناسی شد .

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در دوازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور مدیران و مسئولین اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد ، دکتر فقهی زاده گزارش اجمالی از طرح برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم ارائه داد و گفت :

برای برگزاری این نمایشگاه طرح مطالعاتی مفصلی تهیه کردیم و از تجربیات تمام کسانی که در سالهای گذشته در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم فعالیت داشتند ، بهره گرفتیم و پس از کارشناسی‌های متعدد این رویداد مهم را در دو بخش فروشگاهی و محتوایی برگزار کردیم .

دکتر فقهی‌زاده گفت : برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم کشور از اقدامات ماندگار معاونت قرآن و عترت خواهد بود و برگزاری آن در سالهای آتی تعارضی با نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ندارد؛ و امیدواریم که به موازات آن همه ساله امکان برگزاری آن نیز فراهم گردد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : آسیب شناسی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم می بایستی به یک تجربه سازنده منجر شود و پیش بینی ما این است که این اقدام بایسته در سال‌های بعد استمرار داشته باشد .

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه به مسئولین اجرایی نمایشگاه یادآور شدند : هزینه‌های این نمایشگاه در دسته بندی‌های روشن اعلام و شفاف سازی شود؛ همچنین گزارش ‌ا را منتشر و نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم را حتما تجربه نگاری کنیم و مستندات این تجربیات را جمع‌آوری و در اختیار علاقمندان قرار دهیم . این گام اول بود؛ ان شاء الله با برنامه ریزی‌های مدون و آسیب شناسانه برای دوره‌های بعدی زمینه سازی موثری به وجود آید.

آسیب‌شناسی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − پنج =