کد خبر : 273257
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

مقتدایی: دولت پرداخت مطالبات صندوق بازنشستگی هما را در دستور کار قرار دهد

مقتدایی: دولت پرداخت مطالبات صندوق بازنشستگی هما را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: قانون بودجه ۱۴۰۰ اجازه و ظرفیت پرداخت مطالبات صندوق بازنشستگی هما را دارد و دولت باید آن را در دستور کار قرار دهد و این مشکل را حل نماید

به گزارش عصرقائم، عباس مقتدایی در گفت وگو ، با اشاره به تجمع امروز جمعی از بازنشستگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: در آذرماه سال گذشته طی تذکری به وزیر راه «تدبیر درخصوص وصول مطالبات ایران ایر از دولت و کسری صندوق بازنشستگی هما» را ضروری عنوان کردم.

وی افزود: مشخص بود که عدم وصول مطالبات و کسری آن صندوق باعث وجود مشکلاتی می شود و آقای وزیر در همان آذرماه باید از دولت پیگیر وصول مطالبات می شدند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد: پس از پنج ماه تاخیر، ایران ایر و وزارت راه و شهرسازی پاسخ تذکر را دادند و خلاصه پاسخ آن بود که کسری و مطالبات داریم و دولت باید پرداخت نماید.

مقتدایی مطرح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پاسخ ایران ایر را به معاونت قوانین مجلس ارجاع دادم و نظریه مشورتی آن معاونت را جهت حل موضوع بازنشستگان هما اخذ کردم.

وی افزود: باتوجه به پاسخ معاونت قوانین، قانون بودجه ۱۴۰۰ اجازه و ظرفیت پرداخت مطالبات صندوق بازنشستگی هما را دارد و دولت باید آن را در دستور کار قرار دهد و این مشکل را حل نماید.

مقتدایی مطرح کرد: همچنین باتوجه به ترک فعل دولت و عدم پرداخت مطالبات از کمیسیون عمران مجلس خواستار برگزاری جلسه جهت نظارت و پیگیری موضوع شدم. همچنین در این خصوص مکاتبه ای با ریاست سازمان بازرسی کل کشور داشتم.

مقتدایی: دولت پرداخت مطالبات صندوق بازنشستگی هما را در دستور کار قرار دهد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =