کد خبر : 273177
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
-

زخمی شدن ۷ فلسطینی در درگیری‌ با اشغالگران در کرانه باختری

زخمی شدن ۷ فلسطینی در درگیری‌ با اشغالگران در کرانه باختری

همزمان با یورش شهرک‌نشین‌ها به مسجد و مقبره یونس نبی(ع) و استمرار تنش‌ها در پی هدف قرار دادن شهرک‌ها در محله بطن الهوی، منابع از زخمی شدن هفت فلسطینی در درگیری‌هایی با اشغالگران در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از شبکه خبری المیادین، در جریان درگیری‌های عصر یکشنبه فلسطینی‌ها با اشغالگران اسرائیلی در شهر حلحول در شمال الخلیل در کرانه باختری اشغالی هفت فلسطینی زخمی شدند.

همزمان تعدادی شهرک‌نشین نیز برای انجام مراسم تلمودی به مسجد یونس نبی واقع در شهر حلحول یورش بردند.

جمعی از جوانان فلسطینی نیز در اطراف شهرک سلوان واقع در مجاورت مسجد الاقصی تعداد زیادی ترقه به سمت یکی از شهرک‌ها پرتاب کردند.

نیروهای اشغالگر برای مقابله با جوانان فلسطینی وارد عمل شده و با استقرار در شهر حلحول سعی کردند مانع از تنش‌های شبانه علیه شهرک‌های واقع در محله بطن الهوی شوند.

برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را به اشتراک گذاشتند که در آن گروهی از شهرک‌نشین‌ها در شهرک سلوان با یورش به یک زن فلسطینی، در حال بیرون کردن او از منزلش هستند.

علاوه بر این تعدادی از شهرک‌نشین‌های افراطی منطقه‌ای واقع در غرب روستای جالود در نزدیکی شهرک شفوت راحیل در نزدیکی نابلس را به آتش کشیدند که در ادامه فلسطینی‌ها توانستند آتش را پیش از آنکه به مدرسه روستا برسد، خاموش کنند.

پیش از این نیز شهرک‌نشین‌ها در همین مناطق با حمایت ارتش رژیم صهیونیستی آتش‌سوزی به راه انداخته بودند.

این در حالی است که نیروهای اشغالگر اسرائیلی و شهرک‌نشین‌ها به حملات خود به مناطق مختلف واقع در قدس اشغالی ادامه می‌دهند.

زخمی شدن ۷ فلسطینی در درگیری‌ با اشغالگران در کرانه باختری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − هشت =