کد خبر : 273023
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
-

شهید و زخمی شدن ۳ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در نابلس

شهید و زخمی شدن ۳ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در نابلس

حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به شهرکی در جنوب نابلس با شهادت یک نوجوان فلسطینی و زخمی شدن دو نفر دیگر به ضرب گلوله همراه بود.

به گزارش عصرقائم، یک جوان فلسطین عصر روز شنبه به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شهرک قصره در جنوب نابلس به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، منابع محلی فلسطین گفتند، نظامیان صهیونیستی به  «محمد فرید علی حسن» نوجوان فلسطینی در حالی که روی پشت بام خانه‌اش حضور داشت، شلیک کردند که منجر به جراحت وی از ناحیه سینه شد، اما پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

این منابع افزودند: دو جوان دیگر فلسطینی نیز  در جریان مقابله با حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به جنوب شهرک قصره به ضرب گلوله زخمی شدند.

جوانان فلسطینی شهرک قصره هم با الگوگیری از جوانان شهرک‌های بیتا و جبل صبیح نابلس شامگاه شنبه با انجام عملیات خشم شبانه تلاش کردند، عرصه را شهرک‌نشینان صهیونیستی که امروز به قصره هجوم آورده بودند، تنگ کنند.

خشم شبانه به نوعی مکمل مبارزه با اشغالگران در روز است و شرکت‌کنندگان در این امر، با استفاده از لاستیک‌های به آتش کشیده شده، پخش صدای بلند از بلندگوها، نور و لیزرهای قوی توجه و تمرکز سربازان صهیونیست را که از شهرک‌نشینان حمایت می‌کنند، پرت می‌کنند و از بشکه‌های انفجار استفاده می‌کنند تا شهرک نشینان صهیونیست را به ستوه آورند.

شهید و زخمی شدن 3 فلسطینی  به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در نابلس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 15 =