کد خبر : 273019
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
-

برخی همچنان به دنبال تطهیر چهره خبیث آمریکا هستند

برخی همچنان به دنبال تطهیر چهره خبیث آمریکا هستند

معاون اول دادستان کل کشور با ابراز تأسف از این که برخی همچنان به دنبال تطهیر چهره خبیث آمریکا هستند تصریح کرد: چهره واقعی آمریکا باید برای مردم بیان شده و البته شعار «مرگ بر آمریکا» نیز نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی شنبه شب در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در قم با اشاره به داعیه اسلام به جاودانگی و جهان شمولی بیان کرد: دین مقدس اسلام و بویژه مکتب تشیع برای حیات فردی و اجتماعی هر فرد، یک نظام جامع را تدارک دیده است، ضمن آن که اجتماع هم برای اسلام دارای یک ارزش و جایگاه ویژه است.

وی با بیان این که ائمه شیعه (ع) با وجود کامل بودن در حیات فردی و خفقان اجتماعی ایجاد شده علیه آنان هیچ گاه حیات فردی را انتخاب نکردند اذعان کرد: این الگوهای بشری همواره دغدغه تعلیم و تربیت افراد را داشتند و تلاش کردند تا افراد را به هدایت فرا خوانند.

معاون اول دادستان کل کشور افزود: پس از آغاز غیبت کبری امام زمان (عج) نیز علمای بزرگ اسلام عهده دار این تعلیم و تربیت بودند و بسیاری از آنان هم مانند شهید اول و شهید ثانی در این راه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به این که حوزه های باعظمت بزرگانی مانند شیخ مفید، شیخ طوسی و سید رضی نیز در این مسیر مورد غضب قرار گرفتند اضافه کرد: خوشبختانه همه این زحمات در نهایت با همت مردم و رهبری حضرت امام (ره) با تشکیل حکومت باعظمت انقلاب اسلامی به ثمر نشست، اما باز هم دشمنی ظالمان و مدعیان حقوق بشر ادامه یافت و جنایاتی توسط آمریکای جنایتکار مانند حمله نظامی طبس و حملات تروریستی ششم، هفتم و دوازدهم تیر ماه شکل گرفت.

وی سپس این پرسش را مطرح کرد که آیا واقعا دولتی وحشی تر، فاسد تر و بی آبروتر از آمریکا در دنیا وجود دارد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که چهره واقعی آمریکا باید برای مردم بیان شود گفت: در این سال ها می توان به جنایات متعدد آمریکا علیه بشریت، علیه مردم دنیا، علیه مردم ایران و حتی علیه خود مردم آمریکا اشاره کرد که قتل عام حدود ۱۰۰ میلیون نفر از جمعیت سرخپوستان خود کشور آمریکا از آن جمله است.

معاون اول دادستان کل کشور همچنین افزود: آمریکا حتی به جای آزمایش داروها بر روی موش ها و میمون ها، آن ها را بر روی همین سرخپوستان مظلوم آزمایش می کرد و سبب گسترش بیماری ها در بین آن ها می شد و سپس همان داروها را به قیمت گزاف به جهان می فروخت.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی همچنان به دنبال تطهیر چهره خبیث آمریکا هستند تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا نباید به فراموشی سپرده شود، چراکه هرچه فریاد بر سر آمریکا بزنیم، باز هم کم است.

موسوی ادمه داد: می توان چنین بیان کرد که جنایات سراسر عالم یا زیر سر آمریکا یا به واسطه حاکمان مستکبر این کشور اجرا می شود، همچنان که اگر آمریکا پشتوانه سعودی نمی بود، جنایتی علیه مردم یمن رخ نمی داد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به درستی بیان می‌فرمایند که آمریکا دشمن است و مردم باید چهره خبیث او را بشناسند.

وی با بیان این که آمریکا به عنوان ام الفساد و شیطان بزرگ، خود را به عنوان مدافع حقوق بشر جا زده است اظهار کرد: آمریکا از این نگران است که مردم دنیا از ایران الگو بگیرند، در حالی که خود آمریکا در حال حاضر مورد نفرت مردم دنیاست.

معاون اول دادستان کل کشور با اشاره به این که آمریکا با همه قلدری اش در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحقیر شد یادآور شد: تردیدی نیست که اگر جوانان کشورهای عربی فرصت پیدا کنند می توانند علیه آمریکا قد علم کنند، همچنان که یمن باعظمت بعد از هشت سال، همچنان در برابر دشمنان اسلام مقاومت کرده و مقاومت خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به این که سیلی های دیگر بر صورت آمریکا در راه خواهد بود گفت: إن شاء الله آینده از آنِ مظلومان جهان خواهد بود.

برخی همچنان به دنبال تطهیر چهره خبیث آمریکا هستند/«مرگ بر آمریکا» فراموش نشود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =