کد خبر : 273064
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

آنچه باید درباره پروفیل آبرو بدانید

آنچه باید درباره پروفیل آبرو بدانید

پروفیل آبرو در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد و با نام عامیانه ناودانی نیز شناخته می‌شود و معمولا برای سقف های شیب‌دار یا شیروانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام آراد آهن، این پروفیل برای هدایت آب باران و برف از روی سقف به سمت زمین کاربرد دارد تا سقف در اثر انباشته شدن رطوبت آسیب نبیند. متخصصین سایت آراد آهن  این مقاله را در اختیار افرادی که در صنعت ساختمان‌سازی فعالیت می‌کنند قرار می‌دهد تا در مورد پروفیل آبرو وکاربردهای آن اطلاعات مفیدی بدست آورند، همچنین افرادی که قصد خرید این پروفیل را دارند بتوانند با مطالعه این مقاله انتخاب بهتری داشته باشند.

کاربرد پروفیل آبرو

آبرو درانواع، ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود که هر کدام از آن‌ها، خاصیت و کاربرد مخصوص به خود را دارند. در برخی از مواقع بنا به نیاز و درخواست مشتری، پروفیل‌ها در ابعاد دیگر نیز تولید می‌شوند. این پروفیل باید وزن سبکی داشته باشد تا بتواند برروی سطح سقف و نیز بر روی سطحی شیب‌دار قرار بگیرد. یکی از کاربردهای این پروفیل، نصب بر روی ساندویچ پانل‌های سقفی است تا آب حاصل از  برف و باران روی سقف انباشته نشود و توسط این پروفیل‌ها به سمت پایین هدایت شود و سقف در اثر رطوبت آسیب نبیند. این پروفیل همچنین در ساخت درهای چوبی و ام‌دی‌اف، سقف‌های شیروانی و غیرشیروانی، سقف پارکینگ، مرغ‌داری‌، گاوداری، گلخانه و غیره کاربرد دارد. برای نصب پروفیل‌های آبرو برروی ساندویچ پانل‌ها یا سقف‌های شیروانی باید حتما نکات ایمنی را رعایت کرد در غیر اینصورت ممکن است خسارت‌های جانی یا مالی به همراه داشته باشد.

خرید پروفیل

در هنگام خرید پروفیل باید به این نکته توجه داشت که این محصول انواع مختلفی دارد مانند پروفیل آبرو، پروفیل نبشی، نوار کنج و غیره که قیمت پروفیل هر نوع با یکدیگر متفاوت است. پروفیل، در برابر رطوبت دچار زنگ‌زدگی و خوردگی می‌شود. بنابراین از روش‌های گوناگونی مانند گالوانیزاسیون یا روی‌اندودکردن ورق‌های فولادی برای افزایش استقامت آن‌ها در برابر رطوبت استفاده می‌شود. ورق‌هایی که با این روش، عایق می‌شوند را ورق گالوانیزه می‌گویند. پروفیل‌های آبرو با توجه به نوع کاربردی که دارند، از انواع مختلف ورق‌های گالوانیزه ساخته می‌شوند. پروفیل‌هایی که از ورق‌های باکیفیت‌تری ساخته شده‌اند در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند. بنابراین مشتریان باید قبل از خرید پروفیل، نوع پروفیل مورد نیاز خود را با توجه به نوع کاربردشان مشخص کنند. شرکت آراد آهن مفتخر است که یکی از شرکت‌های برتر در ارائه بهترین قیمت پروفیل دراصفهان می‌باشد. مشتریان برای خرید آبرو از اصفهان و نیز خرید پروفیل آبرو تهران می‌توانند به سایت آراد آهن و یا به شبکه‌های اجتماعی این شرکت به نشانی کانال تلگرام آراد آهن و پیج اینستاگرام آراد آهن مراجعه نمایند یا با کارشناسان فروش خبره این شرکت با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

خرید آبرو

این پروفیل به دو صورت یک طرفه و دو طرفه در بازار آهن‌آلات موجود می باشد. افرادی که قصد خرید آبرو را دارند باید به این نکته توجه کنند که قیمت آبرو با توجه به عواملی مانند یک‌طرفه یا دوطرفه بودن، ضخامت و طول محصول متفاوت است. این پروفیل جزء پروفیل‌های باز محسوب می شود. ضخامت پروفیل آبرو ۲ تا ۳ میلی‌متر می‌باشد. انواع دیگر این پروفیل، مانند پروفیل‌های آبرو دنده‌ای، آبرو جعبه‌ای و لندنی با ضخامت‌های کمتری تولید می‌شوند. ضخامت پروفیل لندنی ۰.۵، ۰.۶، ۰.۷، ۰٫۸، ۰.۹ و ۱ میلیمتر، ضخامت پروفیل جعبه‌ای ۰.۵، ۰.۶، ۰.۷، ۰.۸، ۰.۹، ۱، ۱.۵ و ۲ میلیمتر و ضخامت پروفیل فیتیله‌ای ۰.۴ و ۰.۵ میلیمتر است. مشتریان باید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید آبرو کنند، آن‌ها می‌توانند برای اطلاع از بهترین قیمت آبرو در بازار آهن‌آلات و نیز اطلاع از قیمت روز پروفیل آبرو به سایت آراد آهن مراجعه نمایند و یا با کارشناسان فروش آراد آهن  تماس بگیرند. این شرکت از تولیدکنندگان برتر فولاد کشور، قیمت روز آبرو را استعلام می‌کند و آن را در سایت آراد آهن قرار می‌دهد بنابراین مشتریان می‌توانند با مراجعه به این سایت  قیمت این پروفیل را به صورت آنلاین و لحظه ای مشاهده نمایند.

فروش آبرو

این محصول به دلیل این که کاربردهای فراوانی دارد، در صنعت ساختمان‌سازی بسیار پرکاربرد و پرمصرف می‌باشد و در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت زیادی برخوردار است. ابتدا مشتریان باید بررسی‌های لازم را انجام داده و سپس با توجه به وضعیت ساختمان و شرایط محیطی سازه و  نیز شرایط اقلیمی و آب و هوای منطقه خود، نوع و ضخامت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند تا خریدی مطمئن داشته باشند در غیر این صورت هزینه های فراوانی به آن‌ها تحمیل خواهد شد. شرکت‌های زیادی در زمینه فروش آبرو  فعالیت می‌کنند که یکی از بهترین و مطرح‌ترین آن‌ها شرکت بازرگانی آراد آهن اصفهان است که با ارائه انواع پروفیل‌های آبرو و درج قیمت‌های بروز و آنلاین در سایت آراد آهن، نیاز مشتریان خود را در این خصوص برطرف می‌نماید. مشتریانی که به دنبال قیمت آبرو امروز هستند می‌توانند برای این منظور به سایت آراد آهن و یا شبکه‌های اجتماعی این شرکت به نشانی کانال تلگرام آراد آهن و پیج اینستاگرام آراد آهن مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش باتجربه این شرکت با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 2 =