کد خبر : 272999
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
-

فیروزی: خدمت به مردم در اولویت یک کابینه کارآمد باشد

فیروزی: خدمت به مردم در اولویت یک کابینه کارآمد باشد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دغدغه امروز مردم در حوزه معیشت و مسائل اقتصادی بوده و یک وزیر کارآمد باید به مسائل این حوزه آشنا و برای حل آن برنامه داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو ، درباره ویژگی های لازم برای تشکیل کابینه کارآمد در دولت سیزدهم بیان کرد: با توجه به درایت و تدبیری که آقای رئیسی دارند، امید است وزرایی متدین، شجاع، ساده زیست و فساد ستیز به منظور تشکیل کابینه ای کارآمد معرفی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: یک وزیر کارآمد باید دارای تجربه در امور اجرایی کشور باشد و مسائل و چالش های کشور را بشناسد و با انسجام و همفکری با سایر وزرا برای حل مشکلات کشور گام بردارد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دغدغه مردم در حوزه معیشت و مسائل اقتصادی است و یک وزیر کارآمد باید به مسائل این حوزه آشنا و برای حل مشکلات برنامه داشته باشد. از سوی دیگر یک کابینه کارآمد باید برای دغدغه های مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه رونق و جهش تولید نیز برنامه عملیاتی داشته باشد.

فیروزی پوربادی در پایان با تاکید بر اینکه وزرای یک کابینه کارآمد باید با تبعیت از رهبری فارغ از نگاه های محدود و سیاسی خدمت به مردم را در اولویت قرار دهند، تصریح کرد: با توجه به بیانیه ای که حجت الاسلام رئیسی در هنگام ورود به انتخابات دادند و حرکت پسندیده ایشان در دیدار با سایر رقبای انتخاباتی و استفاده از نظرات آنان، قطعا کابینه ای فراجناحی و فارغ از نگاه سیاسی معرفی خواهند کرد.

فیروزی: خدمت به مردم در اولویت یک کابینه کارآمد باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − هفت =