کد خبر : 273098
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
-

به صرفه ترین قیمت های خرید نبشی ، قوطی و تیرآهن را از ما بخواهید

به صرفه ترین قیمت های خرید نبشی ، قوطی و تیرآهن را از ما بخواهید

در این مطلب به شما منابع ارائه دهنده قیمت های لحظه ای محصولات فلزی را ارائه خواهیم داد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام صنایع فولاد توفیقی، این مجموعه تولیدکننده صنایع توری و مفتولی و تامین کننده تمامی آهن آلات ساختمانی می باشد.

صنایع فولاد توفیقی برترین ارائه دهنده مصالح فلزی در سال ۹۹

حتما برای شما هم پیش آمده است زمانی که می خواهید مصالح فلزی مورد نیاز خود را مانند انواع نبشی ، قوطی و تیرآهن را خریداری نمایید با تعدد منابع قیمتی روبه رو هستید ، و فاصله قیمت ها با یکدیگر موجب سردرگمی شما در خرید می شود ، برای جلوگیری از این کار و بهترین و به صرفه ترین خرید آهن آلات این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

نبشی

یکی از محصولاتی که هر روزه در تناژ بسیار بالا به فروش می رسد نبشی است ، که از بازرگانی های مجاز خریداری و به سراسر ایران ارسال می گردد ، این محصول دارای انواع متعددی است که می خواهیم برخی از آنها را برای شما معرفی کنیم.

نبشی پرسی

نبشی فابریک

نبشی لقمه

که هر کدام از این محصولات از جنس های متفاوتی تولید می شوند ، برای مثال نبشی های آهنی ، استیل و فولادی در بازار روز موجود هستند که هرکدام کاربردهای خاص خودشان را دارند ، تمامی این نبشی ها در شرکت فولاد توفیقی قابل سفارش هستند ، شما به راحتی می توانید سفارش های خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ثبت کنید.

برای خرید بهتر این محصول می توانید با مطالعه توضیحاتی در صفحه فروش نبشی قرار داده ایم بهترین و باکیفیت ترین خرید را داشته باشید.

قیمت نبشی

همانگونه که مطلع هستید نوسان قیمت های محصولات فلزی در بازار آهن آلات همیشگی هستند و همه روزه در حال تغییر می باشند ، اما به هر حال برای خرید و فروش های روزانه می بایست قیمت هایی در دسترس باشند ، بدین منظور مشاورین فروش شرکت فولاد توفیقی به واسطه ارتباط  مستقیم با کارخانه تولیدی ، می توانند شما را از قیمت لحظه ای نبشی مطلع کنند ، پس نگران نباشید تنها با برقراری تماس با ما بهترین و به صرفه ترین قیمت ها را تجربه کنید.

قوطی

قوطی نام دیگر پروفیل است در بسیاری از مواقع از این محصول با عنوان ” قوطی پروفیل ” یاد می شود ، این محصول در واقع قطعات فلزی از جنس آهن ، استیل و یا فولاد هستند که از چهار طرف پوشیده و توخالی هستند ، و اشکال هندسی خاصی به خود می گیرند برای مثال پروفیل ها می توانند دایره ای و یا چهارگوش باشند.

در اینجا می خواهیم برخی از نمونه های قوطی پروفیل موجود در بازار را به همراه قیمت آنها را برای شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید با کیفیت ترین قوطی پروفیل ها را تهیه و خریداری نمایید.

قیمت قوطی

برای خرید از طریق شماره های تماس قرار داده شده اقدام فرمایید.

تیرآهن

از اساسی ترین مصالح فلزی تیرآهن می باشد ، در واقع پس از اجرای طرح های فوندانسیون ، از اولین محصولات فلزی که برای چارچوب سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، تیرآهن می باشد ، تیرآهن ها نگهدارنده های دیگر آهن آلات می باشند برای مثال نبشی ها را در قسمت های مختلف به تیرآهن ها متصل می کنند.

انواع متنوع تیرآهن

تیرآهن ها را از نظر اندازه می توان به دسته های متنوع تقسیم بندی کرد ، نمونه هایی از این اندازه را برای شما می آوریم :

تیرآهن ۱۲ ، تیرآهن ۱۴ ، تیرآهن ۱۶ ، تیرآهن ۱۸ ، تیرآهن ۲۰ ، تیرآهن ۲۲ ، تیرآهن ۲۴ و الی آخر.

در دیگر تقسیم بندی این محصول می خواهیم به استاندارد IPE ، استاندارد INP اشاره کنیم لانه زنبوری ، برای دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین تیرآهن ، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

همه ی انواع این محصول در بازار آهن آلات قابل سفارش می باشند ، برای سفارش محصول مورد نظر خود کافیست از طریق شماره های تماس با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت تیرآهن

در اینجا برخی از نمونه های تیرآهن موجود در مجموعه را برای شما ارائه داده ایم ، برای مشاهده قیمت نمونه های بیشتر به وبسایت ما مراجعه فرمایید :

نوع و قیمت تیرآهن ها به شرح زیر می باشد :

تمامی این قیمت ها مربوط به تاریخ ۱۰ / ۴ / ۱۴۰۰ می باشد ، تا پایان امروز اعتبار دارد ، برای اطلاع از آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

به صرفه ترین قیمت های خرید نبشی ، قوطی و تیرآهن را از ما بخواهید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 16 =