کد خبر : 273009
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
-

انتخاب رئیس دفتر حماس در کرانه باختری

انتخاب رئیس دفتر حماس در کرانه باختری

سخنگوی جنبش مقاومت حماس با بیان اینکه بمباران نوار غزه توسط صهیونیست‌ها هم نمی‌تواند معادلات را تغییر داده یا واقعیت‌ها را بر مقاومت فلسطین تحمیل کند، از انتخاب رئیس دفتر حماس در کرانه باختری خبر داد.

به گزارش عصرقائم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین «حماس» بامداد یکشنبه به حملات هوایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به نوشته خبرگزاری «صفا»، قاسم در این‌باره گفت: «بمباران نوار غزه توسط صهیونیست‌ها، تلاشی ناموفق برای متوقف‌کردن تلاش مردم ما برای بازیابی حقوق خود است».

وی همچنین تصریح کرد: «مردم ما و مقاومت آنها با وجود دستگاه ظلم صهیونیستی به مبارزه مشروع خود برای استحقاق حق زندگی در آزادی و عزت ادامه خواهند داد».

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش حماس اظهار داشت: «اشغالگران نمی‌تواند معادلات را تغییر دهند یا واقعیت‌ها را بر ما تحمیل کنند».

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، وزارت بهداشت نوار غزه نیز در واکنش به برخی گزارش‌ها درباره شهادت یک فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی، اعلام کرد تاکنون هیچ مصدومی به بیمارستان‌های ما نرسیده است.

حازم قاسم در بخش دیگری از صحبت‌هایش از انتخاب «صالح العاروری» به عنوان رئیس دفتر این جنبش در کرانه باختری خبر داد.

العاروری یکی از سران ارشد مقاومت فلسطین و معاون دفتر سیاسی جنبش حماس است که در تأسیس گردان‌های القسام به‌عنوان شاخه نظامی این جنبش نیز نقش مهمی ایفا کرده است.

بامداد یکشنبه بود که منابع محلی فلسطینی از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب و شمال غرب نوار غزه خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

انتخاب رئیس دفتر حماس در کرانه باختری/ حماس: اسرائیل نمی‌تواند معادلات را تغییر دهد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − هفت =