کد خبر : 272847
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

۱۳۵ هزار حمله جنسی در ارتش آمریکا طی یک دهه و دستور بایدن برای تغییر روش تحقیق

۱۳۵ هزار حمله جنسی در ارتش آمریکا طی یک دهه و دستور بایدن برای تغییر روش تحقیق

رئیس‌جمهوری آمریکا رسما گزارشی را که خواستار تغییر شیوه تحقیقات ارتش درباره حملات جنسی در میان نظامیان شده بود، تایید کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سی.بی.اس نیوز، این گزارش به منزله رای عدم اعتماد به رهبران عمدتا مرد ارتش آمریکا برای مبارزه با حمله جنسی است. طبق این گزارش، از سال ۲۰۱۰ حدود ۱۳۵ هزار نیروی نظامی فعال با حمله جنسی مواجه شده‌اند.

در این گزارش آمده است: در میان بسیاری از حقایق تلخ، رهبران ارتش آمریکا، دختران و پسران آمریکا را ناامید کرده‌اند و نظامیان آمریکایی این را می‌دانند.

لین روزنتال، رئیس کمیسیونی که یافته‌ها و توصیه‌هایش از سوی جو بایدن و لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا تایید شد، گفت: چندین دهه بود که رهبران ارتش می‌گفتند حمله جنسی را تحمل نخواهند کرد اما در عمل چیزی جز تحمل دیده نشد. هر بازمانده‌ای که با ما طرف صحبت شد و یک گزارش بدون محدودیت داشت، بدین معنا بود که مساله‌اش باید مورد تحقیقات کامل قرار می‌گرفت اما آنها به ما گفتند که از این بابت پشیمان شده‌اند. تک تک آنها.

از جمله توصیه‌های این گزارش، ورود متخصصانی خارج از زنجیره فرماندهی نظامی ارتش آمریکاست که در واقع می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند. لین رزنتال گفت: با سیستمی مواجه هستیم که چندین دهه با وکلا و بازرسان بی تجربه کار کرده است و تقریبا فاقد هرگونه متخصص پیشگیری بوده است.

در گذشته رهبران نظامی آمریکا مقابل بسیاری از این تغییرات ایستادگی می‌کردند اما لین رزنتال میگوید زمان آن فرا رسیده تا آنها در مبارزه با حمله جنسی شجاعت بیشتری به خرج دهند ، همانطور که بازماندگان در گزارش آن شجاعت به خرج می‌دهند.

۱۳۵ هزار حمله جنسی در ارتش آمریکا طی یک دهه و دستور بایدن برای تغییر روش تحقیق
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + نوزده =