کد خبر : 272826
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

واکنش باشگاه استقلال به اظهارات خداداد افشاریان

واکنش باشگاه استقلال به اظهارات خداداد افشاریان

باشگاه استقلال نسبت به اظهارات جمعه شب سرپرست کمیته داوران درباره عملکرد داور بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

به گزارش عصرقائم، باشگاه استقلال اعلام کرد: دیشب (جمعه) خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران درباره قضاوت مهدی سیدعلی در بازی استقلال و آلومینیوم مطالبی را عنوان کرد که ذکر این نکات ضروری به نظر می‌رسد:

۱/ باشگاه استقلال درک می‌کند که خداداد افشاریان به واسطه سمتش، شاید نتواند علیه داوران موضع بگیرد و به همین دلیل انتظار می‌رود که ایشان وقتی توان عذرخواهی ندارند، از ارائه اطلاعات نادرست هم خودداری کنند.

۲/ آقای افشاریان بر اساس کدام فیلم می‌گویید توپ به پای قایدی برخورد کرده؟ در فیلمی که دوربین پشت دروازه ضبط کرده، مشخص است که توپ به پای قایدی برخورد نکرده است.

۳/ جالب است که آقای افشاریان بدانند کمک داور بازی وقتی توپ به مطهری رسید، پرچم را به نشانه آفساید بالا برد و برخلاف ایشان معتقد نبود که توپ به قایدی برخورد کرده است.

۴/ مهدی سیدعلی بارها و بارها در این بازی سوت‌های اشتباهی زد که می‌توانست منجر به شکست استقلال شود. در یک صحنه او خطای هند اسماعیلی را چسبیده به محوطه جریمه گرفت که می‌توانست منجر به باز شدن دروازه استقلال شود. این در حالی بود که چند ثانیه قبل خطای واضح بازیکن آلومینیوم بر روی رضاوند و اسماعیلی گرفته نشده بود و همین عدم اعلام خطا منجر به برخورد توپ با دست اسماعیلی شد.

۵/ ای کاش آقای افشاریان به جای ۲۰ بار دیدن صحنه گل سالم استقلال، یک بار بازی را در خلوت نگاه می‌کرد و می‌دید که مهدی سیدعلی چند بار با سوت‌های اشتباهش مانع بازیسازی استقلال و چند بار باعث ایجاد فرصت گلزنی برای آلومینیوم شد. آقای افشاریان به خوبی می‌دانند که چندین اشتباه پیاپی و حتی به ظاهر بی اهمیت تا چه حد روی بازیکنان و کادر فنی یک تیم اثر گذار است و انتظار می‌رود وقتی تا این سطح اشتباهات داوری را می‌بینیم، اگر اشتباهات را قبول نمی‌کنیم، منکر آن‌ها هم نشویم.

۶/ نیمکت تیم فوتبال استقلال به واسطه تاکیدات چندباره آقای مجیدی، از آرام‌ترین نیمکت‌هاست و حتی در همین بازی با آلومینیوم هم ایشان بارها از نیمکت نشینان و سکونشینان تیمش خواست به داور اعتراض نکنند ولی ظاهرا این نوع رفتار منجر به تضییع حق تیم استقلال شده و نمونه آن را در  هفته‌های گذشته هم دیدیم.

واکنش باشگاه استقلال به اظهارات خداداد افشاریان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − هشت =