کد خبر : 272874
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

بر اساس یک مطالعه یک سوم دیپلماتهای آمریکایی به دنبال ترک وزارت خارجه هستند

بر اساس یک مطالعه یک سوم دیپلماتهای آمریکایی به دنبال ترک وزارت خارجه هستند

یک تحقیق جدید دریافته که تقریبا یک سوم از دیپلماتها و کارمندان پشتیبانی حرفه‌ای وزارت خارجه آمریکا کناره‌گیری از این وزارتخانه را در نظر داشته و فعالانه به دنبال مشاغل جدید هستند که این به یک بحران روحیه و مدیریت در داخل یگان دیپلماتیک آمریکا اشاره دارد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فارن پالسی، این مطالعه انجام شده از سوی یک تیم از دانشجویان فارغ التحصیل “مدرسه دولت کندی” وابسته به دانشگاه هاروارد که روز جمعه از سوی انستیتوی مطالعه دیپلماسی در دانشگاه جورج تاون انتشار یافت به نظرخواهی از حدود ۳۰۰۰ کارمند و متخصص سرویس امور خارجه پرداخته و دریافته که میزان فرسایش بالاتر از میزان پیش بینی شده از سوی وزارت خارجه و تقریبا دو برابر سهم کارکنانی است که در سال ۲۰۱۶ این وزارتخانه را ترک کردند.

این موضوع در پی چهار سال هشدار دیپلماتهای سابق و فعلی نسبت به پایین آمدن روحیه و ادعاها درباره سوءمدیریت گسترده در وزارت خارجه تحت دولت دونالد ترامپ مطرح می شود.اما این مطالعه در عین حال تصریح می کند که مسائل موجود در وزارتخانه فراتر از دوران ترامپ بوده و اشاره به مشکلات سیستماتیک مدیریتی دارد که قابلیت وزارت خارجه برای استخدام و حفظ استعدادها را مختل می سازند.

این مطالعه از سوی سه کارمند آینده سرویس امور خارجه که در دانشگاه هاروارد در راستای برنامه بورس تحصیلی رانجل تحصیل می کنند انجام شده است؛ برنامه‌ای که هدفش حمایت از تنوع بیشتر در رده‌های سرویس امور خارجه است. انجمن سرویس امور خارجه آمریکا، اتحادیه‌ای که نماینده کارمندان سرویس امور خارجه است، مشتری این مطالعه بوده است. نیکولاس برنز، دیپلمات باتجربه ارشد سابق و کسی که بر اساس گزارشها به عنوان گزینه ارشد بایدن برای سفیر بعدی آمریکا در چین در نظر گرفته شده، در دانشگاه هاروارد بر این مطالعه نظارت کرده است.

آن طور که این مطالعه نشان داده مشکلات وزارت امور خارجه آمریکا با دولت دونالد ترامپ شروع نشده و با آن نیز متوقف نمی‌شود.

کونستانزا کاسترو زونیگا، یکی از مولفان این گزارش اظهار کرد: ما از میزان حیرت آور کارمندانی که صحبت از تمایلشان برای ترک زودهنگام سرویس امور خارجه کردند تعجب کردیم. ما انتظار داشتیم رهبران دولت ترامپ به برخی از آنها برای رفتن انگیزه داده باشند اما مشخص شد فاکتورهای ساختاری مهمی در کار هستند که لازم است مورد رسیدگی قرار بگیرند.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخی از طریق ایمیل گفت: برای وزارتخانه روحیه، رفاه و رضایت نیروی کارش دارای بالاترین اهمیت است. ما به دنبال تقویت تلاشها برای نگهداری هستیم تا تضمین کنیم آمریکا به رهبری جهانی با انعطاف پذیری‌ نیروی کار و ایجاد یک فرهنگ جامع حمایتی که در آن همه کارمندان از ارج و احترام برخوردار بوده و قادر به مشارکت کامل در ماموریت هستند ادامه می دهد.

این گزارش تحت عنوان “بحران در وزارت خارجه: ما در حال از دست دادن بهترینهای خود هستیم و باید بپرسیم چرا” منتشر شده و متذکر شده است که “مطالعه ما بعد از انتخابات ۲۰۲۰ انجام شد به این معنی که کارمندان شرکت کننده در نمونه ما از روند در شرف وقوع انتقالی مطلع بودند و با این حال میل به رفتن را نشان دادند. داده‌ها نشان نمی‌دهند که این افزایش در فرسایش تنها در نتیجه دولت قبلی بوده است”.

این مطالعه انجام شده در میان ۲۰ درصد از اعضای سرویس امور خارجه، دریافت که نگرانی‌های اصلی که انگیزه رفتن این افراد بوده مربوط به خانواده‌هایشان، وظایفشان، ترفیعهای شغلی و غرض ورزی‌ها بودند.

این گزارش بیان کرد، ” مساله غرض ورزی جزو پنج عامل اول تعیین شده از سوی همه دسته بندی‌های قومی و نژادی بوده است و در میان کارمندان آفریقایی آمریکایی و هندی آمریکایی غرض ورزی در رده دوم مهمترین انگیزه فرسایش در سرویس امور خارجه بوده و این عامل در میان کارمندان لاتین تبار چهارمین عامل مهم بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − سه =