کد خبر : 272904
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
-

اهدای ۱۴ میلیون تومان کمک به موکب خدام‌الحسین(ع) در گام اول/اربعین در راه است…

اهدای ۱۴ میلیون تومان کمک به موکب خدام‌الحسین(ع) در گام اول/اربعین در راه است…

نخستین جلسه رابطین جمع‌آوری کمک‌های مردمی موکب خدام‌الحسین(ع) اربعین در حسینیه بیت‌الحسن (ع) فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، نخستین جلسه رابطین جمع‌آوری کمک‌های مردمی موکب خدام‌الحسین(ع) اربعین در حسینیه بیت‌الحسن (ع) فریدونکنار برگزار شد.

لزوم تقویت معرفت برای قدم گذاشتن در مسیر سیدالشهدا(ع)

حجت‌الاسلام سید صادق جلالی کارشناس مسائل دینی در این جلسه با اشاره به اینکه برای حرکت در هر کاری باید معرفت داشت و پس از آن است که قطعا موفق خواهید شد، اظهارکرد: اگر انسان به مسیر هدایت معرفت داشته باشد نتیجه‌ای همچون عاقبت به خیری خواهد داشت و این معرفت به زحمت خودمان به دست خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر باید انسان خود را به معرفت‌الله نزدیک کند، خاطرنشان کرد: اربعین در قران کریم چهار بار تکرار شده و این عدد ۴٠ در ادیان مختلف اهمیت ویژه‌ای دارد.

این کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه ۴٠ شبانه روز فرصت داریم خود را برای رسیدن به “المپیک سیدالشهدا” آماده کنیم، گفت: در اعمال خود برای سیدالشهدا عمل ریا را کنار بگذارید و معرفت خود را از امروز برای قدم برداشتن در این مسیر تقویت کنید.

جلالی در ادامه با بیان اینکه اربعین حسینی یک کار جدی بوده که دست‌اندرکاران باید در این امر با جدیت ورود کنند، تاکیدکرد: هر فراز اربعین حسینی برای همه ما بسیار مهم است.

امسال عطش زائران حسینی برای حضور در اربعین زیاد است
محمدرضا آزادی کناری مسئول موکب خدام‌الحسین (ع) فریدونکنار نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امسال عطش بسیاری از افراد برای رفتن به اربعین زیاد است، اظهار کرد: آن‌هایی که تا امروز اربعین قسمت آنها نشده نیز امسال به‌دنبال حضور در کربلا هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمت ما تابع همت رابطان موکب خدام‌الحسین(ع) است، تصریح کرد: ما بدهکار مردم هستیم و باید برای رفع نواقص موجود بیش از پیش تلاش کنیم.

مسئول موکب خدام‌الحسین(ع) فریدونکنار با بیان اینکه امسال تورم نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده و این امر موجب افزایش هزینه‌ها شده است، خاطرنشان کرد: شعار امسال موکب خدام الحسین “اربعین برای همه” است و هر فردی با هر نیتی در این راه قدم بردارد اربعین برای اوست.

آزادی تاکید کرد: بنابراین همه باید برای تعظیم و بزرگداشت این همایش بزرگ معنوی تلاش کنیم و سهیم بشویم.

خدمت‌رسانی به زائران به بهترین شکل انجام شود
ابوالقاسم فرجی مسئول جمع‌آوری کمک‌های مردمی موکب نیز در ابتدای این جلسه، اظهار کرد: با توجه به تورم دو سال گذشته، نیاز است خدمت‌رسانی به زائران به بهترین شکل ممکن انجام شود، بنابراین مردم هدایا و نذورات خود را به رابطین سطح شهر و روستا تحویل دهند.

وی افزود: باتوجه به ثواب زیاد زیارت اربعین و اینکه همه نمی‌توانند به دلایل مختلف در این پیاده‌روی شرکت کنند، هر فردی می‌توانند با اهدای نذورات و هدایا خود، در این مسیر همراه باشد.

به گزارش بلاغ، در این جلسه بیش از ۱۴ میلیون تومان از سوی رابطان موکب خدام‌الحسین(ع) برای شرکت در زیارت اربعین اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =