کد خبر : 272819
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
-

چگونه روغن حرارتی خوب را بیابیم؟

چگونه روغن حرارتی خوب را بیابیم؟

امروزه در صنایع و کارخانجات روغن های صنعتی کارایی و استفاده فراوان دارند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام روغن مارکت، هر کدام از تجهیزات، به روانکار اختصاصی خود نیاز دارند و نسبت به نیاز دستگاه مورد نظر باید روغن مناسب آن تهیه شود. برای مثال نمی توان از روغن حرارتی صنعتی برای گیربکس ها یا موتورهای دیزلی استفاده کرد. امروز قصد داریم به بررسی و نحوه خرید روغن بهران حرارت و شل ترمیا بپردازیم. با ما همراه باشید.

روغن حرارتی چیست؟

روغن حرارت یا روغن انتقال حرارت یک روانکار صنعتی است که در تجهیزاتی حرارتی باز و بسته استفاده می شود. کاربرد روغن حرارتی کاهش و انتقال دما در تجهیزات است. در دستگاه هایی که حرارت بالا تولید می کنند و به یک روغن نیاز دارند تا در سریع ترین زمان دما را کاهش دهد، روغن انتقال حرارت نقش مهمی را ایفا می کند. در برخی از این تجهیزات دما تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد بالا می رود که در این موارد به جز روغنهای انتقال حرارت، روانکار دیگری قادر به کاهش دما نیست.

از ویژگی های مهم این نوع روغن صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت عالی روغن در برابر دمای بالا

جلوگیری از تشکیل رسوبات در تجهیزات صنعتی

کاهش و انتقال سریع دما

حفظ عملکرد در حرارت بالا

روغن حرارتی بهران

یکی از پرفروش ترین روغنهای حرارتی، روغن بهران حرارت است. این محصول توسط شرکت نفت بهران و با استفاده از ترکیبات با کیفیت تولید می شود. روغن حرارتی بهران در سیستم های بسته تا دمای ۳۲۰ درجه سانتی گراد قادر به فعالیت است. این روغن صنعتی در کمترین زمان دما را کاهش می دهد و به واسطه مواد اولیه مرغوب، از تشکیل رسوبات و اکسیداسیون جلوگیری می کند. مشخصات فنی روغن حرارتی بهران با آخرین استانداردهای جهانی مطابقت دارد و با انواع روغن های حرارتی خارجی رقابت می کند.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید روغن بهران حرارت می توانید با فروشگاه روغن مارکت تماس بگیرید.

نحوه خرید روغن حراتی

برای خرید روانکار باید به نکاتی توجه شود که قطعا مهم هستند. مهم ترین نکته خرید روغن از مراکز معتبر است. در حال حاضر، متاسفانه عده زیادی از افراد سودجو روغنهای تقلبی را در ظروف با ظاهر روغن اصلی در بازار به فروش می رسانند که می تواند صدمه های جبران ناپذیری را به تجهیزات وارد کند. به همین دلیل توصیه می شود برای خرید روغن انتقال حرارت و سایر روانکارها حتما از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید.

روغن حرارتی شل

اگر با روانکارها سر و کار داشته باشید حتما با برند شل آشنایی دارید. اما برای کسانی که با روغن ها و گریس های شل آشنا نیستند باید بگوییم شل یکی از نابغه های تولید روانکار است! Shell  به واسطه سالها تجربه و افراد متخصص در زمینه تولید روغن صنعتی، روغن موتور و گریس بسیار عالی عملکرده است. همچنین در زمینه تولید روغن صنعتی و روغن حرارت نیز محصولاتی با کیفیت تولید و روانه بازار می کند.

روغن انتقال حرارت شل ترمیاB  یک سیال حرارتی تولید شده توسط این شرکت است که ویژگی های منحصر به فرد دارد. خرید روغن شل ترمیا در کارخانجات تولید مواد شیمیایی استفاده فراوان دارد و در سیستم های حرارتی نقش مؤثری ایفا می کند. شل ترمیا در سیستم های انتقال حرارت تا دمای ۳۴۰ درجه سانتی گراد تحمل دارد.  Shell Thermia Bاز روغن پایه معدنی ساخته شده است و نسبت به روغن سینتتیک با محیط زیست سازگارتر است.

علاوه بر بهران و شل، روغن حرارتی ایرانول، موبیل، سپاهان و نفت پارس نیز در بازار موجود است.

فروشگاه روغن مارکت یک مجموعه بزرگ با حضور افراد متخصص و با تجربه است که به واسطه سالها تجربه در زمینه روغن های صنعتی، در بین بسیاری از مصرف کنندگان روانکار در کشور شناخته شده است. برای خرید و اطلاع از قیمت روغن حرارتی بهران به سایت روغن مارکت به آدرس www.roghanmarket.com  مراجعه نمایید.

روغن مارکت به عنوان نماینده برندهای بهران، ایرانول، نفت پارس و سپاهان در کشور فعالیت داشته و روغن های صنعتی خارجی را نیز با تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این فروشگاه در زمینه فروش روغن صنعتی، روغن موتور، گریس و ضدیخ فعالیت دارد.  برای خرید و قیمت روغن حرارتی بهران

شما نیز می توانید از این پس به جمع مشتریان فروشگاه روغن مارکت بپیوندید و روانکارهای صنعتی را با بهترین قیمت و ارسال سریع، در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

چگونه روغن حرارتی خوب را بیابیم؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + یک =