کد خبر : 272843
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
-

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «موسوی»

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «موسوی»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان معزز «سید کریم، سید عظیم و سید رحیم موسوی» را تسلیت گفت.

به گزارش عصرقائم، متن پیام تسلیت مهندس سعید اوحدی به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گران‌قدر موسوی
سلام‌علیکم
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم فاطمه موسوی» مادر گرامی شهیدان معزز «سید کریم، سید عظیم و سید رحیم موسوی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گران‌قدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به‌یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
حاجیه خانم «فاطمه موسوی» مادر شهیدان «سیدرحیم، سیدکریم و سیدعظیم موسوی» پس از ماه‌ها بیماری روز جمعه ۱۱ خرداد ماه در سن ۷۹ سالگی در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مادر شهیدان موسوی ۹ صبح فردا یکشنبه با حضور رییس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۵ و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در محله پیروزی تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش در شهرستان رزن منتقل خواهد شد.
«سیدکریم و سیدرحیم موسوی» به ترتیب در ۱۶ اسفند ۱۳۶۳ و هفتم بهمن ماه ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و «سیدعظیم موسوی» ۲۴ دی ماه ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «موسوی»
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 8 =