کد خبر : 272709
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
-

بکن باوئر: از الان طرفدار ایتالیا هستم

بکن باوئر: از الان طرفدار ایتالیا هستم

قیصر فوتبال آلمان حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایتالیا برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ اعلام کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بیلد، فرانتس بکن باوئر اکنون یکی از طرفداران تیم ملی دیگری در مسابقات قهرمانی اروپا است. همانطور که قیصر ۷۵ ساله به “بیلد” توضیح می دهد ، پس از حذف تیم ملی آلمان، قیصر اکنون امیدوار است که ایتالیا عنوان قهرمانی را بدست آورد.

بکن باوئر به روزنامه بیلد گفت: من تمام عمر با ایتالیا همدردی کردم. تقریباً خودم آنجا بازی کردم. در سال ۱۹۶۶ من می خواستم به اینترمیلان بروم و یک سال بعد آث میلان. این کار نکردم زیرا لیگ ایتالیا در آن زمان قانون محرومیت از جذب خارجی ها را اعمال کرده بود. بنابراین من در بایرن ماندم.

بکن باوئر ۷۵ ساله در ادامه گفت: متأسفانه، تیم آلمان تلاش زیادی برای غلبه بر انگلیسی کرد ولی نتوانست به چیزی که می خواست برسد. شاید بهترین نتیجه برد انگلیس بود. آنها هوشیار تر عمل کردند و در موقعیت ها بهتر عمل کردند و برنده شدند. آلمان باید در این دیدارها با جسارت بیشتری بازی کند. دیگر این بازی تمام شده است و نمی توان به آن فکر کرد و باید دید بقیه تیم ها چه عملکردی خواهند داشت.

دوران یواخیم لوو در تیم ملی فوتبال آلمان به پایان رسید. او از سال ۲۰۰۴ هدایت تیم را برعهده داشت و توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد. قرار است که هانسی فلیک جایگزین لوو در نیمکت ژرمن ها شود.

بکن باوئر: از الان طرفدار ایتالیا هستم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =