کد خبر : 272714
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

لزوم مقابله با فساد و تجاوز به عرصه‌های ملی

لزوم مقابله با فساد و تجاوز به عرصه‌های ملی

نماینده ولی فقیه درمازندران مبارزه با فساد را از جمله خواسته‌های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: باید با انحصار و فساد و تجاوز به عرصه‌های ملی مقابله کرد.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید براینکه باید برابر خداوند عبد و بنده باشیم، اظهار داشت: کلید اصلی سعادت بندگی خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه باید به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت اطهار (ع) تمسک جست، به مناسبت روز زیارتی حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: باید به اولیای الهی تمسک داشته باشیم و هرکس حضرت رضا (ع) را زیارت کند همانند کسی است که خداوند را در عرش زیارت کرده است.

وی شهادت آیت الله صدوقی و چهارمین شهید محراب را گرامی داشت و بر لزوم نشر و تبیین ارزش‌های اسلامی تاکید کرد.

آیت الله لائینی با بیان اینکه کرونا درحال اوج گیری است بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید تا عمومی شدن واکسن باید نسبت به استمرار رعایت بهداشت توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه ساری تولید واکسن ایرانی را افتخار ملی دانست و اقدام رهبر معظم انقلاب را برای دریافت واکسن ایرانی، توجه به تولید داخلی برشمرد.

وی با تبریک انتصاب حجت الاسلام اژه ای به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه، مبارزه با فساد را از جمله خواسته‌های رهبر معظم انقلاب بیان کرد و گفت: باید با انحصار و فساد و تجاوز به عرصه‌های ملی مقابله کرد.

امام جمعه ساری با اشاره تصرف تالاب نفتی در ساری و اقدام سودجویان برای خشک کردن آن اظهار داشت: درحال فروش و قطعه بندی تالاب هستند در حالی که تالاب رودخانه‌ای بوده و حق آبه آن باید مشخص شود.

وی خواهان بازپس گیری اراضی تصرف شده تالاب نفتی شد و گفت: اقداماتی از سوی دستگاه قضائی و دوستداران حفاظت زیست صورت گرفت و باید کامل شود و نباید اجازه دهیم اکوسیستم منابع طبیعی برهم خورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران دستگاه‌های متولی نظارت خود را به درستی انجام ندادند خواستار پاسخگویی آنان شد.

وی همچنین اقدام سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران را توسط نیروی دریایی آمریکا را محکوم کرد و گفت: سابقه جنایت آمریکا علیه ملت ایران ۸۰ ساله است و همچنان اقدامات خصمانه آنان نسبت ملت ایران ادامه دارد از این رو باید به حق آمریکا و سیاست‌های آنان را محکوم کنیم.

۰
لزوم مقابله با فساد و تجاوز به عرصه‌های ملی/متصرفان تالاب نفتی ساری باید پاسخگو باشند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 6 =