کد خبر : 272590
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
-

انصارالله: ملت یمن از محاصره و تجاوز آمریکا و هم پیمانانش خسته‌ شده‌اند

انصارالله: ملت یمن از محاصره و تجاوز آمریکا و هم پیمانانش خسته‌ شده‌اند

عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران برجسته جنبش انصارالله در سخنانی نسبت به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره درگیری‌ها در استان مأرب واکنش نشان داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران برجسته جنبش انصارالله با انتشار چند توییت نوشت: ملت یمن از محاصره و تجاوز آمریکایی ـ انگلیسی ـ سعودی ـ اماراتی و هم‌پیمانانشان خسته شده‌اند.

وی افزود، ملت یمن همچنین از درخواست صلح از کسانی که به طور روزانه با جنگ، محاصره و تحریم آنها را به قتل می‌رسانند، خسته شده‌اند.

الحوثی ادامه داد: آمریکا از داعش و القاعده در سراسر جهان حمایت می‌کند و از ملتی که در یمن با آنها می‌جنگد خسته شده است. این خستگی آمریکا تنها با توقف تجاوزگری، رفع محاصره و پایان اشغال یمن پایان می‌یابد.

این مقام یمنی همچنین تاکید کرد: چرا آمریکا از فروش تسلیحاتش به کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی در یمن خسته نمی‌شود؟ این فروش سلاح دلیل اصلی تداوم جنگ و تلاش برای اشغال جمهوری یمن است.

این سخنان در واکنش به اظهارات ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره درگیری‌ها در استان مارب یمن مطرح شد.

ند پرایس در سخنانی با چشم پوشی از حمایت‌ واشنگتن از ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی گفت: آمریکا از حملات حوثی‌ها (انصارالله) در استان مارب خسته شده و از این مساله ناراحت است.

انصارالله: ملت یمن از محاصره و تجاوز آمریکا و هم پیمانانش خسته‌ شده‌اند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + شانزده =