کد خبر : 272521
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
-

جلالی: در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم

جلالی: در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید: تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در گروه خوبی قرار رگرفته است

به گزارش عصرقائم، مجید جلالی در گفت و گو ، درباره‌ی قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: آن چیزی که برای ما در این قرعه کشی رقم خورد خوب است که برای این موضوع دلایل مختلفی وجود دارد. ما با تیم‌هایی همگروه شدیم که همه در منطقه غرب آسیا هستند و به غیر از یک تیم نیاز نیست سفرهای طولانی برویم. این مساله می‌تواند به تیم ما کمک کند. از نظر نوع بازی هم با تیم‌هایی همگروه شدیم که بازی آنها برای ما آشنا است. برخی تیم‌ها شاید در سالهای اخیر پیشرفت کرده باشند اما در برابر روحیه جنگندگی و قدرت تکنیکی ما چیزی نداشتند. بنابراین آن چیزی که برای ما رقم خورد، بسیار خوب است.

وی افزود: درباره‌ی بحث‌های میزبانی مسائلی وجود دارد که باید مشخص شود. ما الان با امارات همگروه شده ایم و باید در آنجا بازی کنیم اما آنها هم به تهران می‌آیند تا در اینجا بازی کنند. آنها گفته بودند که نمی‌آیند اما الان باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. در کل از نظر فنی مسیر ما برای صعود به جام جهانی مسیر خوبی است و دو بازی اول تیم می‌تواند به هماهنگی ما بیشتر کمک کند.

جلالی در ادامه درباره‌ی تقابل بازی ایران و کره جنوبی هم گفت: یکی از بازیهای سنگین ما برابر کره جنوبی است. اگر ما در گروه ‌B قرار می‌گرفتیم شاید ۳ یا ۴ بازی سنگین داشتیم اما الان مهمترین بازی ما برابر کره جنوبی است. البته در بازیهای بین‌المللی نباید خیلی بازی‌ها را سبک حساب کنیم. با این حال من فکر می‌کنم تیم‌هایی مثل عراق از نظر فنی در حدی نیستندکه برای ما مشکل ایجاد کنند اما کره جنوبی همیشه از تیم‌های خوب بوده است و کماکان رقیب بزرگی برای ما است. ما با یک بازی با حوصله می‌توانیم کره را شکست بدهیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه متزلزل اسکوچیچ در تیم ملی در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود یا خیر؟ گفت: این موضوعی است که همواره با آن درگیر خواهیم بود. فرض کنید در یک باشگاه یک مربی را می‌آورید که مقبولیت نداشته باشد. کار او تا جایی پیش می‌رود که تیمش ببرد. با اولین باخت حتی آنهایی که حامی او بودند از او انتقاد خواهند کرد. آن کسانی که قبلا این تصمیم را گرفتند افکار عمومی و آیندگان را دچار چالش کردند. این موضوع همواره با ما است اما شما مطمئن باشید مادامی که تیم ما موفق باشد مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما همه مشکلات از آنجایی شروع می‌شود که اولین باخت را بیاورید. در گذشته مربیانی داشتیم که شخصیت خیلی خوبی داشتند و خیلی خوب پیش رفتند اما چون مقبولیت نداشتند با اولین باخت کنار رفتند. امیدوارم شرایط طوری باشد که ما از این بابت لطمه نخوریم.

جلالی: در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =