کد خبر : 272501
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
-

استقلال در سیاست و حاکمیت دستاورد عظیم انقلاب

استقلال در سیاست و حاکمیت دستاورد عظیم انقلاب

معاون نظارت و ارزیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی، استقلال کشور در سیاست و حاکمیت را یکی از نعمت‌های بزرگ الهی و دستاوردهای عظیم انقلاب عنوان کرد و گفت: بیش از ۶۰ کشور جهان از این نعمت بزرگ محرومند و تحت سلطه و حاکمیت آمریکای جنایتکارند و قانون کاپیتولاسیون در این کشورها اجرا می‌شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پداه مرکزی شهید نصر اصفهانی، حجت‌الاسلام محمد آفاقی در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در جمع سربازان آموزشی این منطقه زندگی را تلاش برای رسیدن به علاقه‌ها عنوان و اظهار کرد: رسیدن به موفقیت و نیل به علاقه‌مندی‌ها در زندگی شروطی دارد که مهمترین آن پذیرش محدودیت‌هاست.

معاون نظارت و ارزیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی افزود: در کنار این اصل مهم اصول دیگری نیز مهم است که از جمله می‌توان به پرهیز از تنبلی اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه خداوند متعال همه انسان‌ها را از نعمت استعدادها و قدرت فهم و توانایی بالقوه برخوردار کرده است، گفت: میزان رسیدن به موفقیت‌ها در زندگی به میزان تلاش انسان‌ها بستگی دارد و اینکه هر انسانی تا چه میزان در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای خود تلاش می‌کند.

آفاقی در ادامه تلاش عاشقانه و با حرارت را شرط دیگری برای رسیدن به موفقیت‌ها در زندگی عنوان و تصریح کرد: یکی از عوامل نابودی عمر به ویژه فرصت و نیروی جوانی، گناه و معصیت است و دشمن در این زمینه با استفاده از ابزار رسانه‌‌ای خود سعی می‌کند جوانان را تحریک و تشویق به تلف کردن فرصت جوانی در راه‌های معصیت و گناه کند که جوانان باید در این عرصه با هوشیاری عمل کنند.

معاون نظارت و ارزیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در بخش دیگری از سخنرانی خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استقلال کشور در سیاست و حاکمیت را می‌توان یکی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای کشور قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ کشور جهان از این نعمت بزرگ محرومند و تحت سلطه و حاکمیت آمریکای جنایتکارند و قانون کاپیتولاسیون در این کشورها اجرا می‌شود، بیان داشت: امروز در کشور ژاپن هیچ دانشجویی جرأت صحبت کردن در انفجار اتمی در دو شهر این کشور توسط آمریکای جنایتکار را ندارد و این به دلیل عدم استقلال سیاسی در این کشور است.

آفاقی در ادامه با بیان اینکه ایران نیز در زمان رژیم منحوس پهلوی از نظر سیاسی کاملاً وابسته به استکبار جهانی بود، گفت: کار به جایی رسیده بود که شاه مملکت (رضا خان)  توسط انگلیسی‌ها تعیین و به وسیله آمریکایی‌ها عزل شد.

معاون نظارت و ارزیابی مکتبی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی افزود: برخی سعی می‌کنند با تبلیغات مسموم و بیان مطالب غیرواقعی و جعلی، چهره سیاه رژیم معدوم پهلوی را تطهیر کرده و در مقابل نسل جدید زیبا جلوه دهند.

وی در پایان بصیرت ملت ایران را خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان قلمداد کرد و گفت: نمونه این بصیرت در حضور گسترده و تماشایی ملت ایران پای صندوق‌های رأی مشاهده شد و طعم تلخ شکست بار دیگر به کام دشمنان قسم خورده این انقلاب و این کشور نشست.

استقلال در سیاست و حاکمیت دستاورد عظیم انقلاب/ ۶۰ کشور جهان از استقلال سیاسی محروم‌اند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − سه =