کد خبر : 272520
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
-

ناصر ابراهیمی: باید همه بازی‌ها را ببریم

ناصر ابراهیمی: باید همه بازی‌ها را ببریم

یک پیشکسوت فوتبال گفت: ما صد درصد می‌توانیم از گروه بالا برویم اما باید بازی به بازی پیروزی به دست آوریم تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

به گزارش عصرقائم، ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو ، درباره قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: معتقدم اگر می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم فرقی ندارد در کدام گروه قرار داریم. در دورانی که من و علی پروین در تیم ملی بودیم هم می‌گفتیم فرقی ندارد در چه گروهی هستیم و تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود یا به جام جهانی صعود کند، باید همه را ببرد.

او ادامه داد: نسلی که داریم نسل لژیونرهاست و بیش‌تر بازیکنان ترکیب اصلی ایران خارج از ایران بازی می‌کنند و نیاز به بدنسازی ندارند و فقط یک هماهنگی نیاز دارند که در مدت یک هفته هم انجام می‌شود. خود بازیکنان هم می‌دانند چه کار کنند و نیازی به تغییر مربی وجود ندارد. من ابتدا به اسکوچیچ اعتقادی نداشتم اما اکنون که می‌بینم وحید هاشمیان و کریم باقری در کنارش هستند، موافق حضور او هستم چون اتاق فکر خوبی دارد.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که بازیکنان ما آب دیده هستند و کمک زیادی می‌کنند، گفت: ان‌شاءالله از این گروه بالا می‌رویم. برای برگزاری بازی‌های دوستانه یا اردو هم بستگی به شرایط لیگ‌مان دارد. ما باید در سطح همین تیم‌هایی که در گروه‌مان قرار دارند، باید بازی دوستانه برگزار کنیم و بدون بازی دوستانه نمی‌شود کاری را از پیش ببریم. کی‌روش در آفریقا و اروپا اردو می‌گذاشت و به همین شکل باید بازی‌های تدارکاتی خوب داشته باشیم.

او اضافه کرد: البته فیفا معتقد است نباید به بازی‌های باشگاهی‌شان لطمه وارد شود اما بازی‌های تدارکاتی و اردو نیاز داریم. باید مقابل تیم‌های نظیر عراق یا کره در آسیا بازی کنیم و خودمان را آماده رقابت‌ها کنیم. بازی دوستانه با تیم‌هایی مثل اردن یا کره شمالی می‌تواند کمک کند. ازبکستان یا تاجیکستان را هم می‌توانیم به ایران دعوت کنیم و مقابل آن‌ها بازی کنیم تا هماهنگ‌تر از گذشته شویم.

ابراهیمی در رابطه با پیش بینی‌اش از نتایج ایران در این مرحله از رقابت‌ها عنوان کرد: ما صد درصد می‌توانیم برویم بالا اما باید بازی به بازی پیروزی به دست آوریم تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم. ایران در آسیا میتواند قد علم کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

ناصر ابراهیمی: باید همه بازی‌ها را ببریم/ صد درصد می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =