کد خبر : 272528
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
-

برانکو: نمی‌شود ایران را با ژاپن مقایسه کرد

برانکو: نمی‌شود ایران را با ژاپن مقایسه کرد

سرمربی تیم ملی عمان درباره مسابقات انتخابی جام جهانی، گفت: هر دو گروه سخت هستند. نمی‌شود ایران را با ژاپن مقایسه کرد و یا کره جنوبی را با استرالیا. آن‌ها بهترین تیم‌های آسیا هستند.

به گزارش عصرقائم، با برگزاری قرعه‌کشی انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا، برانکو ایوانکوویچ و عمان رقیبان خود را شناسایی کردند. احتمال رویارویی و هم‌گروهی برانکو با ایرانی‌ها هم وجود داشت که چنین اتفاقی رقم نخورد و عمان باید با ژاپن، استرالیا، عربستان، چین و ویتنام رو به رو شود.

برانکو در کارنامه خود، سابقه یک دوره حضور در جام‌جهانی را دارد که در سال ۲۰۰۶ به همراه ایران رقم خورد.

این سرمربی کروات در پاسخ به سوال مجری AFC مبنی بر این که او سطح مسابقات مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در مقایسه با سال ۲۰۰۶ که به همراه ایران به جام جهانی صعود کرد، چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: سخت است که بخواهیم شرایط الان را با ۱۵ سال قبل مقایسه کنیم. اما شرایط برای صعود به جام جهانی همواره سخت است خصوصا این که تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند و حرفه‌ای‌تر شده‌اند. مطمئنا بازی‌های گروه ما نیز برای صعود به جام جهانی بسیار جذاب خواهد بود.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا با تیم عمان تاریخ ساز خواهد شد، گفت: فوتبال در عمان در حال حرفه‌ای شدن است و از چند سال قبل کار خود را شروع کرده‌ایم. البته با شیوع بیماری کرونا مشکلاتی به وجود آمد اما الان شرایط برای تمرین و مسابقه بهتر شده است. نکته مهم این است که بازیکنان عمان سخت‌کوش هستند و می‌خواهند یاد بگیرند و تلاش کنند. به هر حال افتخار می‌کنیم که در این مرحله از مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار داریم و تجربه مهمی برای ما است. ما برای رسیدن به رویای‌مان می‌جنگیم.

سرمربی عمان در مورد این که از گروه تیمش در این مسابقات رضایت دارد؟ پاسخ داد: هر دو گروه سخت هستند. نمی‌شود ایران را با ژاپن مقایسه کرد و یا کره جنوبی را با استرالیا. آن‌ها بهترین تیم‌های آسیا هستند و شرایط مشابهی دارند و فرق چندانی ندارد که با کدامیک از آن‌ها هم‌گروه شوی. نکته مهم این است که بازیکنان ما نشان دهند که می‌توانند و قدرت آن را دارند که با هر تیمی مبارزه کنند. ما بهترین تلاش‌مان را می‌کنیم و تیم مبارزی هستیم، بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

برانکو: نمی‌شود ایران را با ژاپن مقایسه کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =