کد خبر : 272545
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

اختصاص یک برنامه رادیویی به جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران

اختصاص یک برنامه رادیویی به جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران

برنامه زنده رادیویی «دیالوگ» با اجرای ایوب آقاخانی به بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اختصاص دارد و از شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی برنامه «دیالوگ» از روز شنبه (۱۲ تیر ماه) تا (۱۹ تیر ماه) ویژه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از آنتن شبکه رادیویی “نمایش” پخش می شود.

این برنامه شنبه تا پنج شنبه(۱۲ تا ۱۷ تیر) ساعت ۲۱ تا ۲۲ از مرکز تئاتر مولوی- رویداد گاه اصلی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، جمعه(۱۸ تیر) ماه ساعت ۱۹ تا ۲۰از مرکز تئاتر مولوی- رویداد گاه اصلی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران و شنبه (۱۹ تیر) ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ از محل برگزاری اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از آنتن رادیو نمایش پخش خواهد شد.

برنامه «دیالوگ» شامل بخش های مختلف گفتگوی روز(بخش اصلی)، با اجازه(شوخی با اظهار نظر ها)، در حاشیه(اخبار) و (گزارش ویژه) است.

«دیالوگ» به تهیه کنندگی: علی بهرامی، مجری کارشناسی: ایوب آقاخانی و گویندگی: سید احمد قاضی زاده هاشمی، شقایق خاکی پور و میثم کریمی به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =