کد خبر : 272123
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
-

شریعتی: وزرای کابینه آینده باید تخصص محور و فراجناحی باشند

شریعتی: وزرای کابینه آینده باید تخصص محور و فراجناحی باشند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزرای کابینه دولت آینده باید هم از توانمندی علمی و تخصصی برخوردار باشند و هم فاقد نگاه حزبی و جناحی باشند.

به گزارش عصرقائم، غلامرضا شریعتی در گفت وگو ، با تاکید بر ضرورت تشکیل کابینه ای کارآمد و فراجناحی برای حل مشکلات کشور بیان کرد: کشور توسط دستگاه های اجرایی اداره می شود و کارآمدی دولت و دستگاه های اجرایی نیز به وزرای توانمند بستگی دارد. بحمدالله رئیس جمهور توانمند و اصلح از سوی مردم انتخاب شد اما رئیس جمهور زمانی در اجرای برنامه هایش توفیق پیدا می کند که کابینه ای کارآمد به لحاظ دانش تجربی و تخصصی تشکیل دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر وزرای کابینه دولت آینده نباید در چالش های سیاسی جناح ها گرفتار باشند بلکه وزارتخانه باید فراجناحی اداره شود. وزرای جناحی بیشتر به فکر منافع حزب خود هستند تا خدمت رسانی به مردم. بنابراین وزیری که نگاه جناحی داشته باشد نمی تواند به خوبی به مردم خدمت کند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس وزرای کابینه باید هم از توانمندی علمی و تخصصی برخوردار باشند و هم نگاه حزبی و جناحی نداشته باشند و رئیس جمهور سیزدهم باید به این دو اولویت در تشکیل کابینه توجه شود.

شریعتی در پایان تاکید کرد: زمانی که کابینه با وزرای متخصص و علمی تشکیل شود و نگاه تخصص محور حاکم باشد رئیس جمهور نیز می تواند با کارآمدی که دارد برنامه ها و اهداف خود را در جهت خدمت به مردم اجرایی کند.

شریعتی: وزرای کابینه آینده باید تخصص محور و فراجناحی باشند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 2 =