کد خبر : 270821
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

سلیمی: مردم به دنبال رفع مشکلات هستند نه بازی‌های سیاسی

سلیمی: مردم به دنبال رفع مشکلات هستند نه بازی‌های سیاسی

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم کار شبانه روزی و جهادی برای حل مشکلات‌شان می‌خواهند گفت: مردم به دنبال رفع مشکل هستند نه بازی‌های سیاسی.

به گزارش عصرقائم، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: نتایج انتخابات نشان داد عمر جریانات سیاسی تمام شده برخی جریانات سیاسی در این دوره از انتخابات با همه حیثیت‌شان آمدند و از برخی حمایت کردند اما تعداد آراء آنها مشخص است. رئیس جمهور منتخب هم فارغ از رویکرد جریانات سیاسی به میدان آمد لذا جریانات سیاسی دیگر نقشی در این معادلات ندارند.

وی ادامه داد: مردم به دنبال حل مشکلات‌شان هستند نه بازی‌های سیاسی، آنها به دنبال کسی هستند که اقتدار کشور را حفظ کند و ایرانی قدرتمند را به نمایش بگذارد و بتواند اشتغال، تورم، مسکن، ارزش پول ملی و بورس را مدیریت کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جریانات سیاسی اثبات کردند از فرصت‌هایی که ملت برایشان ایجاد کردند برای پرکردن جیب حزب و قبیله‌شان استفاده می‌کنند؛ پست‌ها را به رفقای حزبی‌شان می‌دهند و افراد لایق را حذف می‌کنند لذا مردم آمدند که این حلقه را بشکنند در واقع مردم زیر میز ناکارآمدی،‌ سوء مدیریت، بی‌تدبیری، بی‌عرضگی و مدیریت فشل پرتوقع ناکارآمد و زیر میز جریانات سیاسی زدند.

به دنبال کسی هستند که اقتدار کشور را حفظ کند و ایرانی قدرتمند را به نمایش بگذارد و بتواند اشتغال، تورم، مسکن، ارزش پول ملی و بورس را مدیریت کند

سلیمی با بیان این‌که مردم  سربازایرانی مثل سردار سلیمانی می‌خواهند گفت: امیدواریم جریانات سیاسی این را فهمیده باشند و به رای مردم تمکین کنند. مردم دیگر حوصله بازی‌ها را ندارند و پیامشان این است که برای ساخت کشور دست به دست هم بدهیم. مردم گرفتار هستند و باید برای آنها چاره کرد باید قبیله‌بازی، حزب‌بازی و مچ‌گیری تمام شود.

وی در پایان با بیان این‌که مردم در سخت‌ترین شرایط و با وجود شیوع ویروس کرونا حضور بی‌نظیری در انتخابات داشتند، یادآور شد: خیلی‌ها این انتخابات را تحریم کرده بودند و خیلی‌ها هم لحظه آخر وارد صحنه شدند اما دست پرقدرت ملت این تفکر را به حاشیه راند حالا مردم کار جهادی و شبانه روزی می‌خواهند تا این مسیر پرسنگلاخ هموار شود و کشور با سرعت بیشتری به پیش برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − هشت =